OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person som brinner för service och har tidigare erfarenhet av receptionist yrket? Då kan detta vara ditt nästa steg i karriären. Nu söker Office Management en Teamleader till en av våra kunder.
Arbetsbeskrivning:
Som Teamleader till receptionen ansvarar du över två receptionister samt är med och utvecklar serviceutbudet gentemot kundens hyresgäster. Du kommer även ta hand om aktiviteter för hyresgästerna, såsom temakvällar eller event.
Övriga ansvarsområden är:
- Bemötande av kunder/besökare och hyresgäster till fastigheten
- Bistå med ankomstregistrering av besökare
- Besvara frågor om fastigheten
- Administrera passerkort för kundens hyresgäster
- Daglig uppsikt över receptions- och konferensytor
- Skapa felanmälningar som avser fastigheten
- Tillhandahålla kundens hyresgäster med service av catering, bokning avkonferensrumoch hantering av post/bud.
Kvalifikationer och Egenskaper:
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter eller från servicebranschen, helst inom receptionist yrket. Då många av hyresgästerna är engelsktalande krävs det att du utöver det svenska språket även behärskar engelska obehindrat i tal och skrift.
Vidare är du:
- Professionell i din kommunikation
- Har en stark känsla för service
- Pedagogisk och drivande i ditt ledarskap
Start: Januari men utbildningen börjar i slutet av december
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Kista
Vi arbetar med löpande urval och tar därför gärna emot din ansökan så snart som möjligt. Frågor kring tjänsten besvaras av bemanningsansvarig, Maria Lodin på 010-858 51 24.
Följ oss gärna på Instagram; @lifeatofficemanagement
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg
Sara Bengtsson