OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för försäljning och kundservice i världsklass? Vill du bli en del av ett ungt och snabbväxande företag?
NetOnNet öppnar inom kort i Växjö och vi söker därför efter ytterligare en viktig merarbetare till ett offensivt team som, med hjälp av NetOnNets unika koncept, gör Lagershopen till det naturliga inköpsstället för hemelektronik.
Arbetslivet i en Lagershop är socialt och stundtals mycket intensivt. För personer med drivkraft är det lärorikt, utvecklande och stimulerande. En Lagershopmedarbetare hos NetOnNet har en central roll i våra dagliga processer. Att tillsammans med kollegorna säkerställa att varuhuset lever upp till kundernas försväntningar.
Vi söker dig som är sälj- och kundserviceinriktad, lyhörd samt målmedveten. Inställningen ?vad kan jag hjälpa dig med?? ska genomsyra hela ditt arbete. Vi strävar efter att hela tiden förbättra servicenivån genom att aldrig sluta lära och se vårt arbete ur kundens ögon. Du är en avgörande del för kundens upplevelse hos oss.
Kraven på Kundtjänstansvarig är höga. Vår Service- och Reklamationsavdelning är oerhört viktig i vår verksamhet. På denna avdelning ligger en stor del av det dagliga arbetet och vikten av noggrannhet och kundservicen kan inte nog understrykas för vårt koncept.
Som Kundtjänstansvarig har du en operativ och en administrativ roll över vårt Service- och reklamationsområde. Att vara Kundtjänstansvarig innebär att du är ansvarig för att rutinerna i avdelningarna säkerställs med en mängd små detaljer som ska fungera och förbättras hela tiden.
För att du och tjänsten skall fungera tillsammans bör du:
* vara flexibel och ha förmåga att arbeta i en tempofylld miljö i ständig förändring
* ha lätt att samarbeta på ett positivt och övertygande sätt
* ha erfarenhet av personalansvar
* ha vana av att arbeta mot uppsatta mål och säkerhetsställa att uppgifter slutförs enligt tidsplan
* ha vana av att fatta beslut och arbeta under tidspress
* behärska engelska i tal och skrift
* ta på sig ledarrollen, framför allt vid Varuhuschefens frånvaro
* stötta Varuhuschefen i dennes arbete med att säkerhetsställa att Lagershopen lever upp till företagets policy, höga standard och att uppsatta mål nås
* vara driven och vill åstadkomma resultat snabbt
* vara analytisk, noggrann och har goda kommunikationsfärdigheter, både internt och externt
* ha förmågan att kunna leda och utveckla medarbetarna i avdelningarna
* ha datorvana och grundläggande kännedom om Internet och e-post
En stor merit är om du har tidigare erfarenhet från handeln, gärna hemelektronikbranschen eller andra varuhuskedjor med vana att hantera stora volymer samt kunskaper inom NetOnNet´s produktområden, d.v.s. hemelektronik. Du tänker säljande i alla situationer och har en god hand i kontakten med andra människor samt vill arbeta i ett högt tempo.
Vi vill att du känner igen dig i våra värdeord: kunniga, enkla, ärliga och nytänkande.
Passar du in på beskrivningen? Kul!
Välkommen med din ansökan, innehållande ett personligt brev och CV via länken nedan.
Sista ansökningsdag är 20 september. Rekryteringsprocessen sker dock löpande, så tveka inte, skicka in din ansökan redan idag.
Arbetstid: vardagar, kvällar, helger
Tillträde: Enligt överenskommelse
Lön: fast lön samt individuell bonus
Typ av anställning: Tillsvidare (prov) Ca 80%
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Avdelning Caroline Tran
070-490 9698
Christer Lindqvist
033-488 400
Pierre Skoog
033-488 400
Peter Thorell
033-488 400
Calle Flyberg
033-488 400
Johan Österberg
033-488 400
Mattias Johansson
033-488 400
Torvald Pålsson Stråe
033-488 400
Marina Davarinou
033-488 400
Mattias Johansson
033-488400