OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en utåtriktad Kommunikatör/ Assistent till vårt kundföretag:
Vår kund expanderar och behöver nu fler i organisationen. Rollen som kommunikatör innebär mycket information internt och externt.
I arbetsuppgifterna ingår:
- Boka event
- Dokumentation, föra protokoll vid olika mötesformer
- Delta i ledningsgruppen
- Support mot övriga organisationer och chefer
- Medverka i personalaktiviteter och representationsmöten
- Upprätta ett verksamhetsverktyg
- Arbeta i projektform
Kravprofil:
- Eftergymnasialutbildning inom kommunikationsområdet
- Erfarenhet av kommunikationsarbete
- Kunskaper i SharePoint
- Goda kunskaper i MS Office
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift
Personliga egenskaper:
Vi ser att du har en hög integritet, du måste drivas av förändringsvilja då företaget arbetar med hög puls. Du har en hög arbetsmoral, ett stort driv och engagemang. Det krävs en självständighet i rollen då du skall arbeta med chefer och övriga organisationen och bidra med dina åsikter.
Flodin Bemanning är ett företag med erfaren personal från Bemanningsbranschen. Vi jobbar med lokala företag och lokal personal för att nå den bästa matchningen. Vår flexibilitet och framåtanda leder oss starkt mot våra mål och utvecklar oss som företag.
För mer information om denna tjänst kontakta:
Peter Flodin 073 325 52 33 eller via mail peter@flodinbemanning.se
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Peter Flodin
073-3255233
Anders Källberg
0733255238
Anders Källberg
Camilla Flodin
Lars Nilsson
073-3255233
Annika Brandin
Besim Peci
0723159185