Vi söker en utbildningsadministratör till Vattenfall!

Vi söker en utbildningsadministratör till Vattenfall!

Arbetsbeskrivning

Utbildningsadministratör till Vattenfall i Solna

Just nu söker vi en utbildningsadministratör för uppdrag hos Vattenfall. Är du en person som brinner för administration och vill arbeta med utveckling av kompetens? Då kan du vara rätt person för oss, välkommen med din ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter

Som utbildningsadministratör ingår du i team Performance, Learning and Development, och kommer att stötta organisationen med utvecklingsaktiviteter. Du kommer att ansvara för aktiviteter gällande en av Vattenfalls största interna kunder. Rollen kräver både god kompetens inom administrativa uppgifter samt god kommunikation både inom och utanför ditt team. Arbetsuppgifterna kan innefatta exempelvis:

• Planering av utvecklingsarbete
• Schemaläggning av aktiviteter
• Utskick av inbjudningar
• Hantering av avbokningar
• Utskick av enkäter
• Uppföljning av utvecklingsarbetet
• Hantera övriga administrativa arbetsuppgifter

Formell kompetens

Du har minst gymnasieutbildning samt något års erfarenhet inom administration, gärna inom HR-processer eller utvecklingsarbete. Vi ser också att du har goda kunskaper inom Office-paketet kan uttrycka dig väl i tal och skrift i både svenska och engelska. Du har även erfarenhet av administrativa system.

Det är meriterande om du tidigare arbetat för ett internationellt företag med liknande uppgifter. Det är även mycket meriterande om du arbetat med SAP SuccessFactors i tidigare roller.

För att lyckas i uppdraget är det viktigt att du har ett stort driv och att du kan ta egna initiativ. Du arbetar självständigt och proaktivt samt har ett öga för detaljer samtidigt som du har god överblick över helheten. Det är också viktigt att du förmedlar information på ett tydligt och strukturerat sätt och att du har lätt för att ta kontakt med nya personer. Vidare utför du ditt arbete på ett professionellt sätt med god service till alla leverantörer.

Hur du ansöker

För att söka tjänsten klickar du på "Sök tjänsten" ovan och fyller i formuläret eller loggar in med ditt Linkedin-konto nedan. Vänligen kontakta rekryterare Emeline Lindroth via e-post: emeline.lindroth@lernia.se eller telefonnummer: 072-254 92 16 om du har några frågor eller funderingar.

Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Välkommen med din ansökan!

Övrigt

Placeringsort: Solna

Typ av anställning: konsultuppdrag med chans till förlängning

Uppdragslängd: 2023-06-01 till 2024-01-31

Lernia är vägen framåt

Lernia är ett av Sveriges största bolag inom bemanning, yrkesutbildning och matchning av arbetssökande. Vi hjälper människor till utbildning och jobb och företag med kompetenslösningar. Vi har utvecklat individers kompetens efter arbetsmarknadens behov i över 100 år och bemannat den svenska industrin i 20 år. 2020 var omsättningen 2 miljarder kronor, vi är cirka 6 000 anställda och finns över hela landet. Vårt mål är minst 10 000 jobb varje år. Läs mer om vårt arbete med att utveckla lösningar som leder till jobb och ett framgångsrikt näringsliv på [www.lernia.se](https://www.lernia.se/).

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 april 2023
  • Ansök senast: 31 maj 2023

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


Verksamhetskoordinator

Verksamhetskoordinator

3 oktober 2024

2 oktober 2024

Projektkoordinator

24 september 2024