Vi söker en VD-assistent till Elekta AB

Arbetsbeskrivning

Om kunden / About the Client

Elekta AB är ett globalt medicinteknikföretag som utvecklar betydande innovationer och kliniska lösningar för behandling av cancer och sjukdomar i hjärnan.
Företaget utvecklar verktyg, system och mjukvara för strålterapi.

Idag används Elektas lösningar inom onkologi och neurokirurgi av över 6000 kunder över hela världen. Elekta har cirka 3850 anställda spridda globalt över 28 länder.
Huvudkontoret ligger i Stockholm och bolaget är noterat på NASDAQ Stockholm.


Arbetsbeskrivning / Work Description

Elektas nytillträdde VD söker en assistent och i rollen som VD-assistent varierar dina ansvarsområden, men vanligt förekommande arbetsuppgifter är:

• Hantera inkommande samtal och mail
• Ansvara för kalender och säkerställa material inför möten. Ta initiativ till att lägga om möten vid behov
• Researrangemang; flygbiljetter, hotellrum, pick-up, etc
• Ordna logistik kring besökare; såsom mötesrum etc
• Hantera reseräkningar
• Hantera inkommande fakturor
• Bistå med IT-relaterade frågor kring Word, Excel, Power Point, etc


Din profil / Your profile

Du har minst fem års erfarenhet som chefsassistent.

Du har en hög administrativ skicklighet och är en god organisatör.
Du är mycket noggrann och ser alltid till att arbetet levereras på ett korrekt sätt.
Du arbetar proaktiv, är självständig och du fattar egna beslut när det krävs.

Du har utmärkt social kompetens då du har ett nära samarbete med övrig personal och styrelse. Ditt fokus ligger på hög service och du ser till att arbetsuppgifter blir utförda från början till slut med en hög prioriteringsförmåga.

Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Behärskar du ytterligare ett språk är det ett stort plus.


Övrigt / Other

Låter detta intressant och som ditt nästa steg? Skicka din ansökan till Christina Stenbeck.

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” \”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett <b>Tekniskt Problem</b> med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller <a href="mailto:info@inhouse.se">info@inhouse.se</a>

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin

Maria Bergholtz

Anders Stenbeck

Ellinor Danielsson

Katharina Hjorth

Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin

Katharina Andersson

Katharina Andersson
0704315013

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inhouse AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 14 juni 2016

Besöksadress

Grev Turegatan 30, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 30
Stockholm, 11438

Liknande jobb


Skolsekreterare/ Skolassistent

Skolsekreterare/ Skolassistent

19 november 2024

Stadssekreterare/valsamordnare, Solna stad

Stadssekreterare/valsamordnare, Solna stad

14 november 2024

12 november 2024

Utskottssekreterare med inriktning registrator

Utskottssekreterare med inriktning registrator

11 november 2024