OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
We’re Comfort Hotel® – a hotel chain that promise to give our guests what they need, and skip the unnecessary. We have great locations, urban design and we’re offering selected service, but the service we give is great. We aim to be easy & likeable. As in easy on the wallet, with easy access and last but definitely not least – easy on the planet.
Comfort Hotel® är en hotellkedja som lovar att ge våra gäster det de behöver, men vi skippar det onödiga.
Och på Comfort Hotel Norrköping införlivar vi allt som är viktigt för oss – miljöfokus, perfekt läge och sociala ytor att trivas på.
Allt till en blygsam prislapp.
Hotellet öppnade 2016 och ligger ett stenkast från Norrköpings Resecentrum och city.
Vi har 186 hotellrum, gym, 4 konferenslokaler, och sist men inte minst en Barception. Hotellets hub där gäster kan checka in, hänga i baren och beställa något att äta.
Vem är du?
En dag hos oss som manager så förbereder du och planerar dagen för ditt städteam. Du är operativt driven och därmed inte rädd för att ta i själv när det behövs eller ta en städlista om någon är sjuk. Du är en ledstjärna bland dina kollegor i städteamet. Du är en glädjespridare och en inspiratör som älskar arbeta med människor och för att skapa enastående gästupplevelser.
Du är en glädjespridare med ett skratt som smittar. Och på tal om att smitta - det är precis det din energi gör.
Du har en härlig stil, du är proffsig på ett avslappnat sätt. Du är pålitlig och tar fullt ansvar för att nå resultat.
Som Housekeeping Manager på Comfort Hotel Norrköping har du fullt personalansvar och ekonomiskt ansvar för housekeeping,
där rekrytering, upplärning, motivation och toppleverans står i fokus.
Rollens ansvarsområden:
• Dagligt driftansvar inom avdelningen Housekeeping.
• Kvalitetsäkring av kund/gästnöjdhet, uppföljning och kvalitetskontroll.
• Inköp av städmaterial samt tvättbeställningar
• Schema och bemanningsansvar inom avdelningen.
• Driva och utveckla miljöarbetet för avdelningen med särskilt fokus på kemikalieanvändning och sopsortering.
• Vara kommunikativ mot dina kollegor och informera om den dagliga, veckovisa och månadsvisa planeringen.
• Budgetansvar och prognosarbete
• Tjänsten innebär ca 80% städ i drift och 20% admin
Personspecifikationer, utbildning och erfarenhet som eftersöks:
• Flytande kunskaper i svenska samt engelska i tal och i skrift.
• Strukturerad, noggrann och kostnadsmedveten.
• God kommunikationsförmåga.
• Minst 2 års erfarenhet från liknande, ledande befattningar inom hotell.
• God datorvana.
Känner du att att det här jobbet passar dig perfekt? I så fall tycker vi att du ska skicka in din ansökan idag!
Tjänsten är ett vikariat i ca 2 år på 100% med start snarast. Housekeeping Manager rapporterar General Manager.
Intervjuer kommer att ske löpande och tillsättning av tjänsten kan komma att ske innan sista ansökningsdatum.
Vi godtar endast kompletta ansökningar med CV och Personligt brev. Ej kompletta ansökningar kommer avslås per automatik.
Deadline för ansökan: 25 september.
Varmt välkommen med din ansökan.