OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av gruppledarskap och vill utveckla dina kunskaper på ett expansivt nordiskt företag? Då har vi rollen för dig! Vi söker nu en Operations Manager till vår kundservice för Telenor.
OM TJÄNSTEN
Operations Manager är tjänsten för dig som vill arbeta i en föränderlig bransch där krav på hög kompetens och stort fokus på kundupplevelsen alltid finns närvarande. Tjänsten som Operations Manager på Telenor innebär att leda produktionen av kundservicetjänster inom ett av våra kunduppdrag. Den primära uppgiften är att ansvara för finansiella, försäljningsmässiga och kvalitativa nyckeltal. I ledarskapet ingår också att coacha, leda och utveckla våra Team Manager som i sin tur ansvarar för en större grupp medarbetare.
VI SÖKER DIG SOM...
Är en strukturerad och inspirerande ledare som kan hantera snabba förändringar. Vi ser gärna att du är en ledare som föregår med gott exempel, du är lösningsorienterad, engagerad, kundorienterad och gillar att utveckla såväl affären som dina medarbetare. På vår arbetsplats är det viktigt att bidra med en positiv inställning samt att jobba mot fastställda mål. För att lyckas i den här tjänsten ser vi gärna att du har erfarenhet från en liknande roll, gärna inom kundservice.
EXMPEL PÅ PRAKTISKA ARBETSUPPGIFTER:
Personalansvar för våra ledare som innebär bl. a medarbetarsamtal och lönesättning men framförallt att utveckla ledarskap och prestation
Operativt ansvar över nyckeltalen för kundleveransen
Ekonomisk uppföljning tillsammans med ledningen av kontot
Att vara kontaktperson mot och kontinuerligt bibehålla samt utveckla relationen till uppdragsgivaren
KVALIFIKATIONER:
Universitets-/högskoleutbildning eller motsvarande inom ekonomi, organisation & ledarskap etc. eller motsvarande erfarenhet från tidigare yrken
En mycket god social och verbal förmåga.
God datorvana, är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.
Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga, samt engelska.
Tidigare erfarenhet av personalansvar samt goda omdömen från ditt ledarskap
Meriterande med erfarenhet av distansledarskap då medarbetare finns på flera orter.
START: Enligt överenskommelse
PLACERINGSORT: Norrköping
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, vikariat på 10 månader
ARBETSTIDER: Vardagar kontorstid
LÖN: Enligt överenskommelse
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2021-05-09
Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Vi ser fram emot din ansökan!
Vid frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryterare Erika Pjerne - erika.pjerne@webhelp.com
Making business more human for the world’s most exciting brands
We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.
Webhelp is committed to making business more human.
It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.
Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.
Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.
Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.
By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business.
Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.
Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.
Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.
More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.
swedish
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780