Arbetsbeskrivning
Lilja Assistans söker nu kundansvariga som vill vara med och utveckla samt säkerställa kvaliteten i våra tjänster inom personlig assistans. Vi har nyligen vunnit upphandlingen för personlig assistans i Linköping och söker nya medarbetare som vill vara med och skapa en trygg och meningsfull vardag för våra kunder.
Om rollen
Som kundansvarig har du en central roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för våra kunder. Du arbetar nära både kunder och medarbetare för att säkerställa att assistansen bedrivs enligt våra höga kvalitetskrav. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat att upprätthålla kontakt med kunder och anhöriga säkerställa att kundens behov och önskemål tillgodoses samt hantera administrativa uppgifter kopplade till kundens assistans.
Vi söker dig som
Har erfarenhet av personlig assistans eller vård och omsorg
Har en god förmåga att organisera och planera ditt arbete självständigt
Är empatisk kommunikativ och har lätt för att skapa goda relationer
Har god kunskap i svenska både i tal och skrift
Erfarenhet av arbetsledning är meriterande
Vi erbjuder
En utvecklande och varierande roll med stort eget ansvar
Möjlighet att vara en del av ett växande företag med goda utvecklingsmöjligheter
Trygga anställningsvillkor enligt kollektivavtal Fremia
Stöd från erfarna kollegor och ledning
Företagsinformation
Om Lilja Assistans
Lilja Assistans är en väletablerad assistansanordnare med fokus på kvalitet trygghet och respekt för individen Från och med februari 2025 tar vi över som utförare av personlig assistans i Linköping och ser fram emot att bygga långsiktiga relationer med både våra kunder och våra medarbetare
Vill du vara med på vår resa och bidra till en bättre vardag för människor i behov av assistans
Skicka in din ansökan redan idag Vi rekryterar löpande
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor