OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobbar du just nu med teknisk support eller kundservice, men känner att du vill ta nästa steg? Är du teknikintresserad, har känsla för service och enkelt ser lösningar? Då har vi rollen för dig!
Som supporttekniker arbetar du med att ge teknisk support till internt anställda medarbetare över telefon, mail och ärendehanteringssystem. Du kommer att arbeta med IT-relaterade problem som dyker upp i medarbetarnas vardag och hjälper dem med bland annat felsökning i system och applikationer, kontohantering och behörigheter.
Vi söker dig som… Har ett genuint intresse för IT, är ansvarstagande och driven med ett professionellt agerande
Har tidigare erfarenhet av liknande roll inom IT-support/kundservice och/eller har IT-utbildning
Är kommunikativ och pedagogisk i dialog med både kollegor, kund och användare
Det är meriterade om du har erfarenhet av Windows operativsystem, Officepaketet, Office365 och Active Directory. Flytande språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav.
Omfattning och tillträde
Heltid, visstidsanställning via OnePartnerGroup Jämtland med goda möjligheter till förlängning eller övertagande med anställning hos kund
Tillträde sker omgående
Arbetet utförs främst vardagar mellan ca 8-17, men kvällar samt helger kan förekomma.
Eventuella resor kan även förekomma vid utbildningar.
Övrig information
Vi på OnePartnerGroup Jämtland AB har trygga relationer med flertalet kunder i Östersund och lång erfarenhet av dessa tjänster där du som konsult kommer vara bemannad via oss med en närmsta Konsultchef placerad i Östersund.
OBS: Säkerhetsklassning behövs i form av UC och utdrag ur belastningsregistret
Urvalsarbetet kommer att ske löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Välkommen med din ansökan redan idag!