Vi söker erfarna servicedesk medarbetare som kan danska!

Arbetsbeskrivning

Vi på Experis söker nu drivna och erfarna servicedesk medarbetare som kan danska för direktrekrytering till kund i centrala Göteborg.

Teamet levererar service i världsklass till kunder, leverantörer och kollegor på en daglig basis via mail, chatt och telefon. När man undersöker ett ärende är det viktigt att tänka på säkerhetsaspekten och förstå sambandet mellan nuvarande infrastruktur, andra ärenden och förändringar för att kunna lösa ett problem.

Exempel på arbetsuppgifter kan vara felsökning, dokumentation i företagets interna IT miljö. Att jobba i servicedesken kräver att du har lång erfarenhet av supportrollen, du har mycket goda kunskaper i Windows Server, Windows Client OS, Exchange, ITIL, SQL, Microsoft Suite, kodning i t.ex. powershell och XML. Du skall ha erfarenhet av mobilsupport, teknisk hårdvara, mjukvara och nätverk.

Som person ser vi att du är serviceinriktad, analytisk, stresstålig och strukturerad. För denna tjänst så krävs det att du är flytande i tal och skrift i både svenska, engelska och danska.

Låter detta som något för dig? Gå in redan idag på www.experis.se och registrera din ansökan!

Kontaktperson
För frågor var vänligen kontakta Rekryteringskonsult Sofie Johansson 031-61 72 68 eller .

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Berg

Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson

Fredrik Wernqvist

AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr

Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke

Linda Holmberg

Kholod Hindi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis 1081
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Permanent
  • Publicerat: 24 augusti 2016

Besöksadress

Bredåkravägen 2
None

Postadress

37200
1081, 37200

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

25 november 2024

2nd line supporttekniker

25 november 2024