OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Experis söker nu drivna och erfarna servicedesk medarbetare som kan danska för direktrekrytering till kund i centrala Göteborg.
Teamet levererar service i världsklass till kunder, leverantörer och kollegor på en daglig basis via mail, chatt och telefon. När man undersöker ett ärende är det viktigt att tänka på säkerhetsaspekten och förstå sambandet mellan nuvarande infrastruktur, andra ärenden och förändringar för att kunna lösa ett problem.
Exempel på arbetsuppgifter kan vara felsökning, dokumentation i företagets interna IT miljö. Att jobba i servicedesken kräver att du har lång erfarenhet av supportrollen, du har mycket goda kunskaper i Windows Server, Windows Client OS, Exchange, ITIL, SQL, Microsoft Suite, kodning i t.ex. powershell och XML. Du skall ha erfarenhet av mobilsupport, teknisk hårdvara, mjukvara och nätverk.
Som person ser vi att du är serviceinriktad, analytisk, stresstålig och strukturerad. För denna tjänst så krävs det att du är flytande i tal och skrift i både svenska, engelska och danska.
Låter detta som något för dig? Gå in redan idag på www.experis.se och registrera din ansökan!
Kontaktperson
För frågor var vänligen kontakta Rekryteringskonsult Sofie Johansson 031-61 72 68 eller .
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Carina Berg
Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson
Fredrik Wernqvist
AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr
Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke
Linda Holmberg
Kholod Hindi