OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det närmar sig Black Friday och storhelger med stormsteg så nu söker vi flertalet serviceorienterade personer som kan stärka upp vår kundservice för våra kunder online.
Beskrivning av tjänst
Du kommer att hantera kund- och butiksärenden relaterade till vår försäljning online genom telefon, mejl och chatt. Tjänsterna är visstidsanställningar på heltid, med start omgående och pågår tom den 31 januari 2022. Arbetstiderna är måndag till fredag, kontorstid.
Vem är du?
- Avslutad gymnasieutbildning är ett krav
- Erfarenhet av att ge god kundservice via telefon, e-post, chatt och sociala medier som främsta arbetsredskap.
- Flytande kunskaper i svenska, såväl skriftligt som muntligt.
- Språkkunskaper i norska eller finska är meriterande.
- God IT systemvana, meriterande om du arbetat tidigare i Zendesk, Visma eller Klarna.
- Lösningsorienterad och snabblärd som vill leverera en hög grad av mervärde till kund.
Cerveras huvudkontor ligger i nyrenoverade vackra lokaler i centrala Stockholm. Intervjuer kommer att ske löpande och tillsättning av tjänsterna sker löpande så vänta inte med att ansöka.
Frågor om tjänsterna besvaras av Therese bagge, Kundservice Teamleader; therese.bagge@cervera.se eller Malin Löf, HR-specialist; malin.lof@cervera.se
Intresserad?
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linnéa Karlsson
Fredrik Pors
Tommy Kjellén
Pelle Pettersson
José Valiente