Vi söker extrapersonal till kontaktcenter

Arbetsbeskrivning

VI SÖKER EXTRAPERSONAL TILL kontaktcenter

Vi söker nu extrapersonal som kan hoppa in med kort varsel vid sjukdom och semester.

För att passa för denna tjänst så är du en engagerad och ansvarstagande person. Eftersom vi arbetar med kundkontakter så är ett krav att man är lyhörd och har ett trevligt bemötande. Vi ser även att du motiveras av att arbetet håller en hög standard och utförs enligt kundens förväntningar.

Du kommer att ingå i ett arbetslag som för tillfället består av sju medarbetare. Arbetsuppgifter som ingår i tjänsten är att svara i telefon, ta emot felanmälningar, support till kollegor och kunder. Du kommer även att arbeta i olika fastighetssystem så vi ser gärna att du har ett intresse för fastighetsrelaterade tjänster.

Din profil

Vi vill att du har god social kompetens, är positiv, ansvarstagande, klara att ta egna initiativ, duktig på att planera och organisera. Att du har ordningssinne samt lätt för att samarbeta. Datorvana och svenska/engelska i tal och skrift är ett krav.

Fortsättningsvis ser vi att du tycker om att motivera medarbetare och arbetar lösningsorienterat för att lösa hastigt uppkomna problem.

Det är meriterande om du har grundkunskaper inom fastighetsskötsel men det är inget krav.

Tjänsten är en timanställning med tillträde snarast.

Arbetstiden är 7.00-16.00 helgfria vardagar

Låter det intressant? Då ser vi gärna att du hör av dig!

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Camilla på telefon 0774-400990

Intervjuer görs löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PHM Sweden
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 maj 2023
  • Ansök senast: 31 maj 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024