OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gävle Energi är med och skapar positiv energi för en hel region. Vi är ett levande exempel på att det går att kombinera affärsmässig tillväxt, utveckling och lönsamhet med långsiktig samhällsnytta. Med våra 200 engagerade medarbetare är vi en betydelsefull affärspartner för offentliga och privata aktörer och samtidigt en viktig kugge i utvecklingen av en attraktiv och konkurrenskraftig infrastruktur. Vi har i dag ett heltäckande erbjudande inom el, värme, kyla, biogas och kommunikation och en viktig och växande roll som partner och samarbetskraft vad gäller energieffektivisering och aktivt miljöansvar.
Gävle Energi ägs av Gävle kommun och omsätter över en miljard kronor.
Gävle Energi satsar nu med en kundoffensiv för att vårda befintliga och kontakta nya kunder. Det är här du kommer in i bilden. Vill du jobba extra, kvällar och helger efter överenskomelse? Då kanske det är dig vi söker!
Kvalifikationer och egenskaper
Har du tidigare provat på telemarketing eller motsvarande och har någon form av utbildning inom sälj eller kundvård är det en fördel. Erfarenhet från el, energi och/ eller bredbands-branschen är också meriterande men ej ett krav.
Vi tror att du är en person med hög social kompetens, som är målinriktad och som gillar att jobba mot fastställda mål.
Är du rätt person som vi söker vill och kan vi göra en tillsättning omgående. Möjlighet till sommarjobb finns också.
Övriga upplysningar om tjänsten
Kundservicechef Ove Nilsson, 070-517 85 27 eller Säljcoach Anders Hedlund, 070-414 04 54
Fackliga organisationer
Sveriges Ingenjörer, SEKO, Vision och SACO. Representanter nås på tfn. 026-17 85 00 (vxl).
Ansökan
Ansökan via vår webbplats under Lediga jobb, senast den 16 mars. Vi utvärderar kandidater kontinuerligt och ansökningstiden kan därmed förkortas. Passa därför på att söka direkt!