OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teleperformance Nordic AB är ett av Sveriges äldsta och mest framgångsrika företag inom Callcenterbranschen.Vi har idag över 700 anställda i Sverige, med verksamhet i Stockholm, Göteborg och Söderhamn.Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris.Koncernen har över 30 000 arbetsstationer och finns representerat i 39 länder och är därmed det mest spridda callcenterföretaget i världen.Är du bilintresserad och talar flytande Finska?Då har du chansen att vara med och bygga upp en ny nordisk kundservice för bilföretaget Renault. Detta är ett nytt spännande uppdrag som ger dig chansen att var med från början och utveckla kundservicen.Du kommer i din roll som kommunikatör främst att arbeta med att svara på inkommande samtal samt även hantera inkommande kundärenden via mail, fax och brev.Det kommer vara varierande frågor rörande bilmodeller, vart närmaste verkstad ligger, reservdelar, garantier med mera. Du kommer att genomgå en grundlig utbildning ( start 14 februari) för att lära dig allt om uppdraget.Krav är att du har god kommunikativ förmåga på svenska och engelska i både tal och skrift.Vi ser gärna att du har erfarenhet av kundservice sen tidigare men är dock inget krav. Vi söker dig som är: - serviceminded och har god problemlösningsförmåga - kommunikativ och lyhörd - initiativrik samt lätt har för att samarbeta - bilintresserad
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman