OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
-Är du pigg, driven och energisk – och dessutom en fena på service – så kan det vara dig vi söker. Nu söker vi medarbetare till vår kundservice med placering i Östersund. Tjänsterna avser en behovsanställning med goda möjligheter för förlängning. Startdatum för tjänsten är från 2020-11-01.
Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer att vara att ge god service via telefon och mail. Det ställer höga krav på din känsla för service och förmåga att på ett bra sätt lösa de uppgifter du ställs inför. Du arbetar i ett team och tillsammans utgör ni kundtjänsten för de produkter och tjänster som ingår i ert uppdrag. I tjänsten ingår visst mått av försläjning. Arbetstiden är schemalagd vardagar mellan 08,00-18,00.
Om dig:
Vi ser att du som söker:
Är målinriktad och vill utvecklas.
Har lätt för att få kontakt med människor.
Kan och vill arbeta i grupp.
Söker nya utmaningar.
Har gymnasial utbildning
Talar flytande svenska och god engelska
Vad erbjuder H1?
En behovsanställning som har stora möjligheter att övergå till annan anställningsform.
Moderna och luftiga lokaler.
Internutbildningar och möjligheten till vidareutveckling
H1 Communication AB är en lokal svensk aktör med ett nordiskt perspektiv som är verksam inom CRM området. Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster inom Försäljning & Retention, Kundservice, Teknisk support samt Växel. H1 har ambitionen att vara den ledande aktören i norden inom Contactcenterbranschen, detta genom sin egen filosofi, unika metodik samt teknik som alltid ligger i framkant. Genom dessa tre områden skapar vi värden åt våra uppdragsgivare i form av ökad tillväxt, kostnadsreduktion samt en hög jämn kvalitet.
Skicka in din ansökan idag, rekrytering sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
WFM Manager Stefan Rydén
0771-242526
070-3309904
Edon Peci
Sara Wermelin
IT-Chef Magnus Larsson
070-6993935
Client Koordinator Kenneth Hansen