OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är god kundservice ditt kall? Du kommer att jobba i vårt nya team, som bla kommer att arbeta med en av Sveriges största hotellkedjor. Du kommer att ta emot inkommande samtal från kunder som vill göra bokningar eller har frågor kring olika hotell. En del av arbetsuppgifterna går ut på att arbeta med merförsäljning. Vi erbjuder Dig ett utmanande arbete där Du, via telefon, får vara med att ge våra uppdragsgivares kunder den bästa tänkbara servicen. I arbetet ingår även vissa administrativa inslag. Du kommer att arbeta med välkända produkter och tjänster på ett professionellt sätt tillsammans med andra positiva och utåtriktade medarbetare. För att Du ska kunna göra ett riktigt bra jobb får Du intern utbildning i både produktkunskap, kundservice och samtalsteknik Du är bra på att kommunicera och skapa kontakt med alla slags människor och du sätter en ära i att ge den bästa servicen. Vi har krav på att du talar god engelska, då många av samtalen sker på engelska. Meriterande är erfarenhet av försäljning samt finska- alt norskakunskaper. Arbetstiderna är på ett rullande schema måndag-fredag kl 08-22 och helger kl 08-22. Utbildningsstart kommer att vara måndag i vecka 26 dvs den 23 juni, så därför tillsätts tjänsterna löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Carola Idiz