OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Webhelp fortsätter rekrytera till Telenors tekniska support i Umeå, denna gång med start i september! Vi söker dig som trivs med att arbeta i team, tycker om att hjälpa andra och hela tiden strävar efter att bli bättre!
OM TJÄNSTEN PÅ TEKNISK SUPPORT
Som medarbetare på teknisk support arbetar du med att besvara inkommande samtal från befintliga kunder gällande felsökning och problemlösning av deras bredband, telefoni och tv-tjänster. I samtalen så hjälper du kunden genom att besvara frågor gällande deras tjänster och guidar dom genom olika steg för att lösa deras problem på bästa möjliga sätt.
I arbetet har du daglig kontakt med flertalet kunder och varje samtal är unikt. För att trivas i rollen ser vi därför att du är en person som tycker om att prata och hjälpa andra människor. Vi strävar ständigt efter att våra kunder ska få den bästa servicen och ett trevligt bemötande när de ringer in till oss. Utöver teknisk support kommer du även att arbeta med merförsäljning till våra befintliga kunder.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av teknisk support, försäljning eller serviceyrke, men inget krav. Huvudsaken är att du är intresserad och vill lära dig!
Hos oss får du en grundutbildning där vi ger dig alla verktyg som du behöver för att lyckas i din nya roll.
För att trivas hos oss är du en engagerad medarbetare och en lagspelare. Vi tror på att framgång nås genom samarbete! Det viktigaste för oss är inte vad du gjort innan utan att du har viljan och engagemanget att lära dig nya saker!
VI SÖKER DIG SOM...
- Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
- Talar flytande Svenska och känner dig bekväm med samtal på engelska
VAD VI KAN ERBJUDA DIG?
Hos oss får du få jobba på en ung och fartfylld arbetsplats där vi alltid strävar efter att ha kul. Förutom att du dagligen kommer få umgås med dina kollegor kommer du även att göra vardagen lite enklare för våra kunder.
Vi kan erbjuda en arbetsplats i ett företag som växer, där det finns goda utvecklingsmöjligheter för den som vill. Du kommer få möjlighet att utveckla dina tekniska kunskaper, din kommunikativa och sociala förmåga hos oss!
START: 2020-09-07
PLACERINGSORT: Umeå
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare, deltid 80%
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, 08:00-21:00 måndag-fredag, helger 10:00-19:00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2020-08-31
Vi gör löpande rekryteringar och urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansök redan idag!
Making business more human for the world’s most exciting brands
We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.
Webhelp is committed to making business more human.
It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.
Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.
Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.
Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.
By choosing Webhelp they access the passion and experience of 50,000 game-changers from more than 140 locations in 36 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in, because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers and on their partners’ business.
Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.
Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.
Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.
More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780