Vi söker fler stjärnor till Comhems kundservice!

Vi söker fler stjärnor till Comhems kundservice!

Arbetsbeskrivning

VI ÄR TRANSCOM
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 50 kontaktcenter i 21 länder på 33 språk (wow!). Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor.


DIN ROLL
I din roll som kundservicemedarbetare kommer du, för vår kund Com hem, att hantera inkommande samtal inom TV, bredband, telefoni och försäljning. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare den starka teamkänsla och höga engagemang från både kollegor och ledare. 


DINA SUPERKRAFTER 
Vi ser gärna att du har ett genuint intresse för att jobba med människor, är tydlig i din kommunikation och har lätt för att anpassa dig efter kundens olika behov och humör.
Utöver detta ser vi gärna att du har följande kompetenser:
Engelska flytande i tal och skrift
Svenska flytande i tal och skrift
Gymnasieexamen



För att du ska trivas ser vi att du är serviceminded, tålmodig och resultatorienterad. Tempot hos oss är högt, men alltid med en grym teamkänsla – på Transcom jobbar vi tillsammans!


DETTA FÅR DU
På Transcom får du möjlighet att utvecklas och växa som individ. Här kan du bygga en karriär, bland annat inom sälj, produktkunskap, ledarskap och säljcoaching. Din anställning startar med en 4 veckors grundutbildning där du får lära dig verktygen du behöver i rollen. Vi är stolta över att kunna säga att nästan alla tjänster hos oss har tillsatts av personer som en gång hade rollen som kundservicemedarbetare. Har du en drivkraft kan vi garanterat göra underverk tillsammans!
Förmåner
Utöver ljusa lokaler, trevliga kollegor och engagerade ledare erbjuder vi även 
kollektivavtal
tjänstepension
rikskortet
friskvårdsbidrag
utvecklingsmöjligheter
utbildning
Fast grundlön med möjlighet till provision.



ANSTÄLLNINGSFÖRHÅLLANDEN
Befattning: CSR (customer service representative) Transcom.
Arbetstid: Schemalagd arbetstid, med öppettider vardagar: 08:00-19:00. Helger 09:00-18:00 
Anställningsgrad: 80%.
Kollektivavtal: Unionen.
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: Mars-April


REKRYTERINGSPROCESSEN
Du behöver inte skicka något CV till oss. 
Direkt efter att du fyllt i din ansökan kommer du istället att få ett mail med 4 tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en telefonintervju. 
Överensstämmer din profil med den vi söker, så bjuder vi in dig till en av våra kandidatdagar. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten, och vi får lära känna dig bättre genom en personlig intervju. 
 
Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!
 
För mer information om tjänsten, vänligen kontakta:
jobb.sverige@transcom.com

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Manager Stockholm Jennifer Kendrick
08-12080066
Business Manager Inger Sandin

HR Manager Louise Anderberg

Rekryterare Eva Hägglund

Rekryterare Marie Johansson

HR Assistent Marie Fjällrot
070-7768037
Office administrator Julia Holmberg

Rekryteringsspecialist Elin Melkersson

Rekryteringsspecialist Elin Melkersson
0707768014
Rekryterare Olivia Pettersson
0707768053

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Transcom AB Stockholm Stockholm
  • 14 platser
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 mars 2020
  • Ansök senast: 3 april 2020

Besöksadress

Rålambsvägen 17, 10 tr
Stockholm

Postadress

Box 34006
Stockholm, 10026

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024