OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår passion är mat och dryck i goda vänners lag. Kvällar som aldrig tycks ta slut, saftiga femrättersmiddagar och pizzakvällar med bubbel. Överkokta potatisar och perfekt pocherade ägg. Hos oss handlar passionerade hemmakockar och dukningsentusiaster som vill testa det där lilla extra. Delar du vår passion? Då hoppas vi att du vill arbeta hos oss! Du vet säkert redan att Cervera är den ledande aktören inom matlagning, servering och dekoration för hemmet med en blomstrande e-handel och ett 70-tal butiker.
Det närmar sig Black Friday och storhelger med stormsteg så vi söker flertalet serviceorienterade personer som kan stärka upp vår kundservice under vinterns högsäsong.
Beskrivning av tjänst:
Du kommer att hantera kund- och butiksärenden relaterade till vår försäljning online genom telefon, mejl och chatt. Tjänsterna är visstidsanställningar, heltid med start 1 november till och med den 15 januari 2023. Det kan finnas möjlighet till eventuell förlängning av anställningen. Arbetstiderna är måndag till fredag, kl 8.00-17.00.
Vem är du?
- Avslutad gymnasieutbildning är ett krav
- Erfarenhet av att ge god kundservice via telefon, e-post, chatt och sociala medier som främsta arbetsredskap.
- Flytande kunskaper i svenska, såväl skriftligt som muntligt och att du är en god kommunikatör per telefon.
- Språkkunskaper i norska eller finska är meriterande.
- God IT systemvana, meriterande om du arbetat tidigare i Zendesk, Visma eller Klarna.
- Lösningsorienterad och snabblärd som vill leverera en hög grad av mervärde till kund.
Cerveras huvudkontor ligger i nyrenoverade vackra lokaler i centrala Stockholm. Intervjuer kommer att ske löpande och tillsättning av tjänsterna sker löpande så vänta inte med att ansöka.
Frågor om tjänsterna besvaras av Malin Löf, HR-specialist; malin.lof@cervera.se
Intresserad? Välkommen med din ansökan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linnéa Karlsson
Fredrik Pors
Tommy Kjellén
Pelle Pettersson
José Valiente