OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för kunds räkning studenter som kan arbeta i helpdesk. Kunden finns i centrala Kristianstad och tjänsten är på deltid. Dina arbetsuppgifter är att svara i telefon och hjälpa kunden alternativt skicka ärendet vidare. Telefonsamtalen och även e-mail registreras i ett ärende system. Arbetstiderna infaller främst 7.00-17.00 måndag- fredag. Det finns möjligheter till utveckling och fler timmar i sommar. Lönen sätts individuellt. Vi söker dig som är flexibel och vill jobba flera dagar i veckan. Vi tror att du är serviceminded, samordnande och att du har många bollar i luften. Du behärskar datorer på begränsad nivå. Om du har ett intresse för datorer och kommunikation så är det meriterande. Projektet startar omgående så inkom med din ansökan redan idag! På StudentConsulting lägger vi stor vikt på personlig och professionell utveckling. Att vara konsult hos våra uppdragsgivare innebär att du får möjligheten att bidra med just din unika kompetens samtidigt som du investerar i goda referenser för framtiden. Sätt fart på din karriär och skicka din ansökan idag! StudentConsulting är ett av Nordens ledande bemanningsföretag specialiserat på studenter, akademiker och unga i karriären. Vi har alltid nya spännande del- och heltidsjobb inom Ekonomi, Kundservice, Administration, IT, Försäljning, Logistik och Produktion. Läs mer om oss och våra lediga jobb på www.studentconsulting.se