Vi söker förstärkning av en flexibel administratör till Serviceresor

Vi söker förstärkning av en flexibel administratör till Serviceresor

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som har en bred erfarenhet av administrationsarbete för ett tillfälligt uppdrag att förstärka och stödja hela enheten serviceresor. Vi söker dig som är van att jobba kundfokuserat och flexibelt för att erbjuda service med kvalitet till de vi finns till för. Om det låter som ett jobb för dig kan vi erbjuda ett händelserikt uppdrag på en arbetsplats som präglas av stor känsla för service och ansvar. Välkommen med din ansökan!

Du kommer att tillhöra någon av serviceresors sektioner som tillsammans med en stab jobbar med serviceresor. Serviceresors uppdrag är att handlägga sjukresor, skolskjuts och färdtjänst. Vi tar emot bokningar och genomför resor för färdtjänst, sjukresor, skolskjuts mm samt att hanterar och följer upp trafikavtal. Tillsammans utvecklar vi verksamheten med målet om att bli bäst i Sverige.

Arbetsuppgifter:
Arbetsuppgifterna kommer främst att utgå från telefon och dator med operativa planeringssystem som främsta verktyg för att ta emot och svara på frågor om fakturor (sjukresor och färdtjänst) från våra kunder. I uppdraget ingår det också att bland annat att hantera vissa fakturor i ekonomisystemet, stötta upp med en del avvikelsehantering i vårt avvikelsehanteringssystem Respons och att vara projektmedarbetare i ett av våra kommande projekt "En väg in" där bland annat telefonikartläggning blir ett av uppdragen.

I rollen som administratör kan det uppstå pressande situationer som kräver att du är lugn och fokuserad. Att vara professionell är för oss en självklarhet vilket innebär att alltid bemöta våra kunder på rätt sätt genom att agera och besvara samtal på ett positivt, respektfullt och lösningsorienterat sätt.

Kvalifikationer:
Du har:
. en avslutad och godkänd gymnasieutbildning
. god data- och telefonvana
. erfarenhet av kundservice
. erfarenhet av att hantera kundfakturor, det är meriterande men inte ett krav
. goda kunskaper i svenska både i tal och i skrift, är du dessutom trygg i att prata engelska är det meriterande
. arbetslivserfarenhet av liknande arbete till exempel från kundservice, kommunikation eller liknande.

Som person är du mycket flexibel och har själv lätt för att identifiera behov av administrativt stöd och tar egna initiativ till att hjälpa dina kollegor. Det innebär att du också har lätt för att kommunicera och samarbeta med andra samt ett stort engagemang för dina arbetsuppgifter. Vi tror att du gillar att jobba i ett högt tempo, är resultatorienterad och du är noga med att hålla hög kvalitet i ditt arbete.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Om organisationen:
Område Trafik och samhällsplanering ansvarar för planering och utveckling av Örebro läns all kollektivtrafik och arbetar aktivt med infrastruktur, logistik och för en hållbar samhällsplanering. Målen inom området är bland annat att verka för att öka antalet resenärer, kundnöjdhet och minska energianvändningen.

Område Trafik och samhällsplanering är en del av förvaltningen Regional utveckling. Förvaltningen verkar för den regionala utvecklingen i vår region. Vårt uppdrag är att arbeta för hållbar tillväxt och god livskvalitet i hela Örebroregionen.
Anställningsform:
Allmän visstidsanställning på heltid till och med 31 december 2022.

Tillträde:
Omgående efter överenskommelse.

Upplysningar:
Unn Livengård, HR-konsult 019-602 76 52

Fackliga företrädare:
Vision, Petra Strömgren Fredin, 072-0832075
Saco, Tobias Gustafsson, 019-602 39 24

Hemsida: www.regionorebrolan.se
Och vill du veta mer om arbetsgivaren Region Örebro län eller hur det är att leva och bo i Örebro, läs mer på: www.regionorebrolan.se/vierbjuderdig
Övrigt:
Ansökan ska innehålla fullständig CV med meritförteckning, personligt brev samt adressuppgifter och referensnummer till sökt tjänst. Intyg, betyg och examensbevis m.m. ska lämnas vid en ev. intervju.

Sista ansökningsdag:
2022-03-31

Välkommen med din ansökan!

Vi har gjort vårt medieval för denna rekrytering och undanber oss därför erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering.

Kontaktpersoner på detta företaget

Chef Larsson, Ing-Marie

Chef Delnavaz, Daniel
0581-85330
Avdelningschef Wennerlund, Jan
019-6026113
Verksamhetschef Jansson, Annsofi
019-6028808
Avdelningschef Larsson, Yvonne
019-6027181
Avdelningschef Garpenholt, Lottie
0581-85287
Verksamhetschef Tegelberg, Åke
019-6024050
Verksamhetschef Kullberg, Gill

Verksamhetschef Neander, Ulla
0583-85760
Avdelningschef Jangentorp, Lena

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Region Örebro län
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 mars 2022
  • Ansök senast: 31 mars 2022

Besöksadress

se hemsida
None

Postadress

Box 1613
Örebro, 70116

Liknande jobb


Commercial Coordinator

Commercial Coordinator

20 september 2024

20 september 2024