Vi söker Front Office/ Kundtjänst till Malmö - för AudioNova!

Vi söker Front Office/ Kundtjänst till Malmö - för AudioNova!

Arbetsbeskrivning

Välkommen att söka en tjänst som Front Office, butik/ kundtjänst hos oss!
Vi söker en FO som är intresserad av att arbeta med kundmottagning i butik på vår audionommottagning i Malmö. Din roll har en stor betydelse för mottagningen och därför är det en viktig roll att axla. Vill du vara en del i vår framgång och trivsel?
Tillträde snarast!
Arbetsuppgifter:
Som Front Office i AudioNova arbetar du med kundmottagning, telefonväxel, bokningar, fakturering, kvittering och kassaarbete, felsökning och enklare service av hörapparater och hjälpmedel. Vi söker dig som har stark känsla för teamarbete med kunden i fokus. Du har erfarenhet från kundarbete, administration och telefonväxel, en hög servicekänsla, förmåga att vara flexibel och strukturerad. Det är också viktigt att kunna prioritera och arbeta mot såväl personliga som gemensamma mål. Då din roll är ansiktet utåt i vår butik så är det viktigt att du är serviceinriktad och snabbt kan växla mellan arbetsuppgifter back office och ta hand om våra kunder över disk.
Verksamhetsbeskrivning:
Genom de senaste åren har AudioNova uppnått en marknadsledande position på den privata marknaden för hörapparater. AudioNova kännetecknas av hög kvalité och service till ytterst attraktiva priser. Vi vill vara kundens förstaval. Vi arbetar utefter en god hörsel för alla, då vi tror på, att genom en god hörsel skapar vi den bästa kontakten mellan människor. 2016 blev AudioNova en del av Sonova, som är en världsledande producent av hörsellösningar. Därför erbjuder vi professionella lösningar och service till våra kunder i över 3000 butiker världen över. Läs mer på www.audionova.se
Utbildning/Erfarenhet:
Du som söker har stark känsla för teamarbete och kan leverera god kundservice. Du har en god kommunikativ förmåga och lätt för att skapa goda relationer. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Vidare förväntas att du självständigt kan prioritera och strukturera arbetsuppgifter samtidigt som du är en god teamkollega med krav på flexibilitet på både dig som person och i din roll. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
För att ansöka om tjänsten:
Klicka på knappen ”Ansök nu” och fyll i formuläret, samt bifoga ditt CV samt ett Personligt brev. I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval så välkommen med din ansökan direkt!
Tillträde snarast!
Har du frågor om tjänsten kontakta:
Marie Nilsson
Regional Sales Manager
E-post: job@audionova.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Audionova Malmö Malmö
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 oktober 2021
  • Ansök senast: 16 november 2021

Postadress

Carl Gustafs Väg 19
Malmö, 21742

Liknande jobb


Receptionist

Receptionist

16 september 2024

Corporate & Office Administrations Coordinator

Corporate & Office Administrations Coordinator

16 september 2024