Vi söker Göteborgs skarpaste VD-sekreterare!

Arbetsbeskrivning

Kontorsfixarna Skandinavien AB

Om tjänsten
Är du en den pålitliga klippa som alla vill ha som sekreterare? Du är pålitlig, har stenkoll på allt och är försigkommen – den ultimata sekreteraren helt enkelt!

Vi söker en självständig, framåt person som är nyfiken och trygg i rollen som sekreterare som nu vill anta nya utmaningar och se vilka möjligheter som finns till detta genom oss. Med vårt breda kontaktnät kan vi hjälpa dig ta nästa steg i din karriär!

Vi hyr ut och direktrekryterar personal till våra kunder som främst är verksamma inom bank och finans, advokatbyråer, IT, försäkringsbolag, fastighetsbolag och fordonsbranschen. För inkommande rekryterings- och bemanningsuppdrag söker vi nu erfarna sekreterare som vill som bidra med sin kompetens och personlighet hos våra kunder!


Arbetsuppgifter
Som sekreterare kommer dina arbetsuppgifter sträcka sig över ett brett område och du får möjlighet att kombinera allt från rutinarbete till kvalificerade uppgifter. Innehållet i tjänsten kan även variera beroende på vem du ska vara sekreterare till. Det kan vara alltifrån avdelningschefer och divisionsansvariga till VD.
Arbetsuppgifter som ofta innefattas i tjänsten är;

• Administrativt stöd
• Hantering av kalendern
• Mötesbokningar och resebokningar
• Protokollföring och administration vid ledningsgrupp och styrelsemöten

Beroende på företag kan även viss personaladministration, introduktion av nya medarbetare och uppdatering av hemsida/intranet ingå i arbetsuppgifterna.


Kvalifikationer
Vi söker dig som har flera års erfarenhet av kvalificerat assistent- eller sekreterararbete på en hög nivå. Du känner dig trygg och bekväm i rollen och är en fena på att hålla flera bollar i luften samtidigt. Du trivs i en roll som är föränderlig och som ställer stora krav på flexibilitet. Du har god framförhållning och är väl uppdaterad när det gäller din arbetsgivares agenda och ligger alltid steget före i förberedelser. Du är en utpräglad sekreterare/assistent med förståelse för vad tjänsten innebär och vilka krav som ställs på professionalitet, flexibilitet, integritet och noggrannhet. Du är en kreativ problemlösare med goda datorkunskaper och god förmåga att utrycka dig i tal och skrift i både svenska och engelska.

Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet. Utöver att ha relevant yrkeserfarenhet så ser vi gärna att du är strukturerad, organiserad, professionell och flexibel. Du är en person som inger förtroende och har hög integritet. Du är positiv och glad med sunda värderingar och sunt förnuft. Du har en god social kompetens, är kommunikativ och är van att arbeta med människor. Självklart är du ansvarstagande och ser service som ett naturligt sätt att vara.


Övrigt
Stämmer beskrivningen ovan in på dig? Skicka in din ansökan – rekryteringsarbetet kring våra tjänster sker löpande och vi ser fram emot att få lära känna dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Mathilda Runstedt

Mathilda Runstedt
031 - 711 98 00
Anna Albo
031-711 98 00
Mathilda Runstedt
031-711 98 00
Hanna Bäckhage
031-7119800
Hanna Bäckhage
031 - 711 98 00
Hanna Bäckhage
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00

Sammanfattning

Besöksadress

Odinsgatan 6, Göteborg
None

Postadress

Odinsgatan 6
Göteborg, 41103

Liknande jobb


Skolsekreterare/ Skolassistent

Skolsekreterare/ Skolassistent

19 november 2024

Stadssekreterare/valsamordnare, Solna stad

Stadssekreterare/valsamordnare, Solna stad

14 november 2024

12 november 2024

Utskottssekreterare med inriktning registrator

Utskottssekreterare med inriktning registrator

11 november 2024