Vi söker handläggare!

Vi söker handläggare!

Arbetsbeskrivning

Brinner du för kundservice och söker ett arbete där du har daglig kontakt med kunder och återförsäljare i kombination med mycket administrativt arbete i ett högt tempo? Vi söker nu en handläggare som kan bistå vår kund i Södertälje, främst med hantering av serviceavtal.

Om tjänsten
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som handläggare kommer bestå av att besvara frågor från kunder och återförsäljare över telefon och mail gällande serviceavtal. Utöver detta består arbetet också av support till olika avdelningar inom företaget i såväl system- som produktfrågor samt support till slutkund i diverse avtalsfrågor.

Några vanligt förekommande arbetsuppgifter kan röra sig om:
• Aktivering och avslut av serviceavtal
• Handläggning av förlängningar
• Överlåtelser
• Kontraktsändringar
• Fellistor
• Back-loghantering

Vem är du?
För tjänsten som handläggare krävs minst gymnasieexamen och meriterande är det om du har en högskoleutbildning och/eller kunskap av att arbeta med kundservice och administration. Det är även uppskattat om du har erfarenhet från bilbranschen, tidigare arbete som servicerådgivare eller inom servicemarknad. Vidare ser vi att du har god kommunikativ förmåga i både svenska och engelska, såväl skriftligt som muntligt. Du har även goda datorkunskaper

För att lyckas i rollen som handläggare har du förmåga att anpassa dig vid snabba förändringar och sätter stort värde i att bemöta kunden på ett professionellt sätt i alla lägen. Som person är du lösningsfokuserad och har lätt att ta dig an nya arbetsuppgifter. Du tar egna initiativ, är ansvarstagande, noggrann och har förmågan att kunna prioritera samt arbeta självgående på ett organiserat och effektivt sätt.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 april 2022
  • Ansök senast: 2 maj 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Registrator till kansliet

Registrator till kansliet

23 december 2024

Administratör IT

Administratör IT

20 december 2024

Handläggare

Handläggare

20 december 2024