OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker efter en noggrann och serviceinriktad person som vill arbeta som handläggare/sekreterare.
Arbetsuppgifterna består bl.a. av att:
- Ta emot kunder och klienter
- Hantering av samtal och mail samt andra frågor som kunder och klienter har
- Handlägga legaliseringar
- I övrigt vara behjälplig med administrativa uppgifter som korrekturläsning.
I din roll ingår även att på bästa sätt assistera advokatbyråns jurister och advokater.
Tjänsten är på inledningsvis på deltid och kommer starta så fort vi hittar rätt person.
Detta söker vi:
Du behärskar Office-paketet utan problem. Vi ser gärna att du är social och trivs med att möta kunder och klienter både personligen och per telefon/epost. Vidare bra om du är bekväm i det digitala och van vid flera kanaler, vilket du gärna för vidare. Vidare är du flytande i både svenska och engelska vad gäller tal och skrift, behärskar du ytterligare ett språk så är detta en bonus. Som person är du proaktiv, lösningsorienterad, strukturerad och ser vad som behövs göras. Du är noggrann, flexibel och van vid högt tempo och kan hantera många uppgifter samtidigt. Vidare är du prestigelös, nyfiken på att lära dig nya saker, kreativ, målinriktad och ser god service som en självklarhet.
Är du intresserad kontakta oss gärna på 08-7550001 eller på info@notpublicus.se