OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du redo för en utmaning?Har du viljan och drivet som behövs?Vi söker nu Helpdesk personal inför vår och sommar till en av våra kunder i Västmanland.Vi ser gärna att ni kan jobba hela sommaren och sen kunna fortsätta under hösten och vintern.Företaget är ett stort globalt företag som finns på flera olika orter i Sverige och i flera olika länder.Här har du din chans att få arbeta på ett mycket spännande och lärorikt företag som satsar mycket på sin personal allt från massage till friskvård samt att det alltid finns färsk frukt på arbetsplatsen.Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta på en support avdelning med en egen gruppchef och tillhörande grupp.I arbetet ingår att ta emot inkommande samtal från kunder som har problem med sina datorer dvs.serva kunder inom teknisk support gällande Internet.Du kommer även att jobba en del med administrativa arbetsuppgifter.Ni har gemensamma gruppmöten och du får coachning och feedback i ditt arbete.Du kommer att få genomgå en 3 veckors betald utbildning med inriktning på: samtalsteknik, produktkunskap, företagsinformation samt affärssystem.I tjänsten ingår merförsäljning vilket triggar dig då du är en säljfokuserad person. Arbetstiden är schemalagd både dagtid, kvällar och helger och det är en 80% tjänst. Vem är du?Du har gymnasiekompetens med inriktning mot IT alternativt ett gediget dataintresse med inriktning mot nätverk.Du har gärna erfarenhet av och bör trivas med att ha telefonkontakter.Du har ett stort intresse för datorer och du är serviceinriktad.Din drivkraft är en stark vilja för att utvecklas samt för att vårda kundrelationer.Som person är du ambitiös, pedagogisk och skärpt. För att jobba som konsult krävs stor yrkesskicklighet, pålitlighet och flexibilitet, samt att du trivs med att vara Proffice ansikte utåt. Vi kan ge dig rätt förutsättningar för ditt arbete, men viljan och drivet kommer från dig!I ntervjuer sker löpande.Välkommen med din ansökan redan idag!