Vi söker inköpskoordinator

Vi söker inköpskoordinator

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba hos en aktiv samhällsaktör och organisation vars syfte är att trygga pensionen för 2,6 miljoner människor? Vår kund är inne i en förändringsresa som innebär nya arbetssätt, tekniska plattformar och spännande lösningar. Vi söker nu en inköpskoordinator som ska ansvara för avtalshanteringssystemet och skapa ett hållbart och mer enhetligt arbetssätt för verksamheten kopplat till inköp. Skicka in din ansökan redan idag då behovet är omgående!

OM TJÄNSTEN
Vår kund är mitt inne i en transformation mot ett modernt arbetssätt där agila team, automatisering och digitalisering står högt på agendan. Ledarskapet hos vår kund handlar om att, tillsammans med teamet, staka ut riktningen framåt och sedan delegera så mycket som möjligt, dvs. underlätta för medarbetarna att själva driva och utveckla sitt arbete samt fatta kloka beslut.

Målet med denna rollen är att bidra till en fungerande inköpsprocess i avtalshanteringssystemet och övergripande hantering av leverantörsavtal, investeringar och konsultavtal baserad på vår kunds riktlinjer och policys.



Du erbjuds


* En arbetsmiljö med högt i tak där alla bidrar med sin erfarenhet och talang
* Goda utvecklingsmöjligheter via utbildning och i samarbete med kompetenta kollegor
* Flexibla arbetstider, generöst friskvårdsbidrag samt pensionsavsättning


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som inköpskoordinator kommer du bland annat:


* I den här rollen arbetar du med allt från ax till limpa och driver aktivt det administrativa arbetet med inköp
* Administrera och utveckla inköpsprocessen, avtalsprocessen och inköpsinformation
* Vara med att bygga upp och påverka funktionen Inköp
* Bidra med stöd till verksamheten
* Granska, kontrollera och arkivera avtal


VI SÖKER DIG SOM
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
- Har tidigare erfarenhet av liknande abretsuppgifter
- Har en analytisk förmåga och driver arbetet framåt
- Är självgående och kommunikativ

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Stockholm


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 april 2023
  • Ansök senast: 20 maj 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Planerare / Inköpare,  ANCHOR LÅS AB

Planerare / Inköpare, ANCHOR LÅS AB

6 augusti 2024

Planerare / Inköpare,  ANCHOR LÅS AB

Planerare / Inköpare, ANCHOR LÅS AB

6 augusti 2024

Planerare / Inköpare,  ANCHOR LÅS AB

Planerare / Inköpare, ANCHOR LÅS AB

6 augusti 2024