OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba hos en aktiv samhällsaktör och organisation vars syfte är att trygga pensionen för 2,6 miljoner människor? Vår kund är inne i en förändringsresa som innebär nya arbetssätt, tekniska plattformar och spännande lösningar. Vi söker nu en inköpskoordinator som ska ansvara för avtalshanteringssystemet och skapa ett hållbart och mer enhetligt arbetssätt för verksamheten kopplat till inköp. Skicka in din ansökan redan idag då behovet är omgående!
OM TJÄNSTEN
Vår kund är mitt inne i en transformation mot ett modernt arbetssätt där agila team, automatisering och digitalisering står högt på agendan. Ledarskapet hos vår kund handlar om att, tillsammans med teamet, staka ut riktningen framåt och sedan delegera så mycket som möjligt, dvs. underlätta för medarbetarna att själva driva och utveckla sitt arbete samt fatta kloka beslut.
Målet med denna rollen är att bidra till en fungerande inköpsprocess i avtalshanteringssystemet och övergripande hantering av leverantörsavtal, investeringar och konsultavtal baserad på vår kunds riktlinjer och policys.
Du erbjuds
* En arbetsmiljö med högt i tak där alla bidrar med sin erfarenhet och talang
* Goda utvecklingsmöjligheter via utbildning och i samarbete med kompetenta kollegor
* Flexibla arbetstider, generöst friskvårdsbidrag samt pensionsavsättning
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som inköpskoordinator kommer du bland annat:
* I den här rollen arbetar du med allt från ax till limpa och driver aktivt det administrativa arbetet med inköp
* Administrera och utveckla inköpsprocessen, avtalsprocessen och inköpsinformation
* Vara med att bygga upp och påverka funktionen Inköp
* Bidra med stöd till verksamheten
* Granska, kontrollera och arkivera avtal
VI SÖKER DIG SOM
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
- Har tidigare erfarenhet av liknande abretsuppgifter
- Har en analytisk förmåga och driver arbetet framåt
- Är självgående och kommunikativ
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Stockholm
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231