Vi söker innesäljare  till vår kundtjänst i Helsingborg

Vi söker innesäljare till vår kundtjänst i Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Assistansbolaget är marknadsledande inom vägassistansförsäkringar med över 350 000 kunder i Norden och vi har en egen rikstäckande bärgningsorganisation. I takt med att vi växer söker vi nu fler talanger till vår kundtjänst. Vi ger dig möjlighet att komma in i ett framgångsrikt företag tillsammans med engagerade medarbetare i en utpräglad prestationsinriktad kultur.
HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att besvara inkommande samtal från våra kunder. Du hjälper kunderna med rådgivning om försäkring utifrån kundens behov. Din uppgift är att leverera den bästa kundupplevelsen till varje kund, i varje samtal.
VEM SÖKER VI?
Vi söker dig som brinner för att prata med människor, är duktig på att skapa förtroende, vill utveckla din försäljning samt drivs av att ständigt bli bättre.
För att lyckas i rollen krävs det att:
Du har ett genuint intresse och erfarenhet av försäljning, rådgivning och kundnöjdhet via telefon
Du är en flexibel lagspelare och ambitiös problemlösare
Du har god datorvana och trivs med att arbeta med telefonen som främsta verktyg
Du gillar kundkontakt och kan lätt anpassa ditt förhållningssätt till olika kunders behov, du leder samtal målinriktat samt har ett högt kundfokus
Du trivs med att arbeta i ett högt tempo.



För att kunna söka tjänsten krävs det att:
Du har väldigt goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift
Som person trivs du med att arbeta i ett högt tempo. Du har ambitioner och mål för dig själv och arbetar hårt för att nå dem
Du skall vara en lagspelare som trivs med att tillhöra ett positivt team
Du kommunicerar tydligt, engagerat och på ett förtroendeingivande sätt samt har intresse, vilja och förmåga att hjälpa våra kunder för bästa kundupplevelse.



VI ERBJUDER DIG
Arbetstiderna är fördelade under våra öppettider: måndagar till fredagar kl. 08:00-17:00.
Inspirerande och engagerade kollegor
En fantastisk arbetsmiljö på en av Sveriges mest moderna arbetsplatser, vårt kontor ligger på sjunde våningen i den nya Prisman med milsvid utsikt över Öresund.



ANSTÄLLNING
Timanställning.



ANSTÄLLNINGSSTART
Enligt överenskommelse
ANSÖKAN
Välkommen med din ansökan redan idag då intervjuer och tillsättning sker löpande. Skicka din ansökan till jobb@assistansbolaget.nu och märk den med ”Kundtjänstmedarbetare”.
PLACERING
Helsingborg.
OM ASSISTANSBOLAGET
Assistansbolaget är idag marknadsledande inom vägassistansförsäkringar med över 350 000 kunder i Norden. Vår uppgift är att garantera våra kunder snabb och rätt hjälp vid oförutsedda driftstopp längs vägarna i Europa. När olyckan är framme lovar vi snabb och professionell skadehantering – allt för att våra kunder ska få den bästa kundupplevelsen tillsammans med oss. Huvudkontoret är beläget i Helsingborg, en sammansättning av professionella personer som är handplockade för sin gedigna kunskap inom de olika områden där vi verkar. Vi är en gemenskap och arbetar efter samma motto – handlingskraft och kundfokus! Här står digitalisering i centrum när vi varje dag vidareutvecklar våra produkter och tjänster.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Assistansbolaget Helsingborg
  • 1 plats
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 juli 2022
  • Ansök senast: 5 augusti 2022

Postadress

Redaregatan 50
Helsingborg, 25236

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024