Vi söker Innesäljare/Kundsupport till Sordin i Vikmanshyttan

Vi söker Innesäljare/Kundsupport till Sordin i Vikmanshyttan

Arbetsbeskrivning

Sordin i Vikmanshyttan växer och behöver förstärka sitt säljteam med en person som kan hjälpa företaget på resan framåt! 
Vi söker dig som har ett högt driv och engagemang och som tycker om att ge det där lilla extra för att kunderna ska få en positiv upplevelse i kontakten med företaget. 
 
OM TJÄNSTEN
Som Innesäljare hos Sordin blir du en viktig nyckelspelare för vi ska att kunna leverera den bästa och mest effektiva lösningen till företagets kunder. Detta är en socialt utåtriktad tjänst med varierande arbetsuppgifter där du kommer att behandla såväl kundtjänstärenden som andra administrativa sysslor. 
 
Arbetsuppgifterna består bland annat av att svara på frågor via mail och telefon om olika produkter och tjänster. I din roll kommer du att arbeta med underhåll av prislistor och kundregister i både affärssystem och CRM- system. Du kommer att ansvara för att ta emot förfrågningar och förbereda offerter, handlägga kundorder, följa upp leveranser och driva merförsäljning mot kund. Du blir en del av en starkt sammansvetsad organisation där du kommer att jobba tätt tillsammans med företagets Key Account Manager och andra personer i sälj- och marknadsteamet.
 
DIN PROFIL
Dina tidigare erfarenheter, ditt driv och ditt engagemang är det absolut viktigaste för oss. Du tycker om att göra det där lilla extra för att kunden ska bli nöjd och är mån om att skapa en god stämning tillsammans med dina kollegor. Är du en serviceinriktad och lösningsorienterad person som älskar att kommunicera med kunder och vill kombinera det med varierande administrativa arbetsuppgifter så kommer du att trivas perfekt i den här rollen. Som person ser vi gärna att du är utåtriktad, strukturerad och drivs av att göra ett bra jobb. Då Sordin arbetar med både svenska och internationella kunder är det viktigt att du har en god förmåga att utrycka dig i både svenska och engelska i både tal och skrift. 
 
VI ERBJUDER DIG
En spännande och attraktiv tjänst med roliga och varierande arbetsuppgifter. För oss är det också viktigt att du känner dig stolt över det företag som får din tid och ditt engagemang, att du gillar dina arbetsuppgifter och att du tycker att det är kul och trivsamt att vara tillsammans med oss på dagarna. Du kommer vara anställd hos oss på HR Dalarna med goda chanser att övergå till en anställning hos Sordin efter uppdragsperioden. 
 
Urval och intervjuer behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. 
Varmt välkommen med din ansökan!


Sordin har över 30 års erfarenhet av utveckling, tillverkning och försäljning av hörselskydd. Vi är en entreprenöriell organisation där det finns utrymme att växa och vara med och aktivt bidra under vår tillväxtresa. Ett företag med ursprung och fortsatt starkt fotfäste i Sverige – en stolt ambassadör av ”Made in Sweden”!

Sordin AB omsätter ca 200 miljoner, har ca 100 anställda och ägs av investmentbolaget DeVenture. Sordin har verksamhet på två orter i Sverige – Vikmanshyttan, Dalarna och Värnamo, Småland.

Krav:

Körkort:
* B (Personbil)

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Dalarna Per Männikkö
0705929080
HR Dalarna Johan Bergvik
0706529080

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HR Dalarna
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 maj 2024
  • Ansök senast: 9 juni 2024

Besöksadress

Skogsvägen 33 c
None

Postadress

Skogsvägen 33 c
BORLÄNGE, 78452

Liknande jobb


21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024