OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Du kommer att spela en viktig roll i att säkerställa högsta kvalitet på IT-support till användare på plats och därmed bidra till en utmärkt användarupplevelse.
Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att vara
Installera, konfigurera och underhålla IT-utrustning
Installera om stationära datorer och laptops med färdig USB-image
Diagnostisera och lösa diverse problem hos användare eller via fjärr-verktyg
Hantera support-tickets och följa SLA
Dokumentera och rapportera tekniska problem och lösningar till interna och externa team
För att vara framgångsrik i denna roll behöver du ha kunskaper inom
Active Directory - Grundkunskaper
SSCM - Grundkunskaper
Office 365 - Grundkunskaper
Ticketsystem - ServiceNow - Grundkunskaper
Nätverk - Grundkunskaper
Användarsupport - Felsöka mjukvara, hårdvara
Rapportering/Dokumentering
En stark förmåga att diagnostisera och lösa tekniska problem hos användare eller via fjärr-verktyg
Som person söker vi dig som är självgående, noggrann och har en god kommunikationsförmåga på både svenska och engelska. Du bör ha förmågan att arbeta effektivt både självständigt och i team, vara flexibel och redo att ta på dig utmaningar i en snabbväxande organisation. Det är också viktigt att du har förmågan att sköta frihet under ansvar och vara mycket professionell i ditt arbete. Den sociala biten är också viktig.