OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
"En konsultansvarigs roll är att ta hand om och utveckla relationer. Se till att våra konsulter trivs på arbetsplatsen och att de får rätt utveckling!”
Vi söker dig med:
• Arbetslivserfarenhet inom exempelvis; Administration eller kundservice
• Svenska och engelska i tal och skrift
• Körkort B
Det är meriterande om du har:
• Erfarenhet av HR-relaterat arbete
• Erfarenhet av personalansvar och arbetsledning
Vi söker en person som trivs att arbeta relationsnära, är duktig på att planera och trygg nog att hantera tuffa beslut/samtal, stötta och prioritera.
Rollen är varierande i form av att både vara ute på möten och träffa människor till att svara på konsultfrågor och mycket administration. Som konsultansvarig kommer du även vara med och utveckla rollen och hjälpa oss att bli bättre på vår konsulthantering på sikt.
Du behöver därför drivas av att vara en del av ett levande utvecklingsarbete för att nå absolut bästa konsultnöjdhet!
För att lyckas i rollen behöver du vara självständig och ordningsam men framför allt vara en social person som tycker om människor!
Dina arbetsuppgifter
Framtiden är ett bemanning- och rekryteringsföretag och det innebär att vi hyr ut konsulter till företag och organisationer. Dessa konsulter är vi ansvariga över ur ett arbetsmiljöperspektiv och ur ett employer branding-perspektiv.
Vi vill jobba för att alla våra konsulter trivs i sin vardag och får den service och hjälp de behöver.
Som konsultansvarig hos oss på Framtiden kommer dina vardagliga arbetsuppgifter innebära bland annat avtalsskrivning med konsult, uppföljningsmöten med kund och konsult, dokumentation och Arbetsmiljöfrågor rörande konsulter. Det kan också tillkomma fackliga förhandlingar, samordning av event och deltagande i mässor. Kombinerat med konsult-och kundkontakt kommer du också ha ett nära samarbete internt med exempelvis sälj-kollegor men också med chefer och de som sitter på samma roll som du men på andra kontor.
Om teamet:
Din placeringsort är Jönköping men du kommer även att ansvara för konsulter i Linköping vilket kommer förutsätter en del besök i Linköping. Ditt arbete kommer således ske i nära samarbete med rekryteringsteamen i Jönköping och Linköping.
Om oss:
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Vi gör skillnad genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera talanger till rätt företag främst inom IT/Teknik, ekonomi och kontor. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
Som medarbetare på Framtiden skall det vara roligt att gå till jobbet! Vi är ett ambitiöst och härligt gäng som gillar att umgås med varandra och samtidigt alltid vill utvecklas tillsammans. Här strävar vi alltid efter att bli vårt bästa jag genom utbildning, träning och ständig utveckling i våra roller.
För oss på Framtiden är balansen mellan jobb och privatliv viktigt, därför tillämpar vi förtroendetid och flexibel arbetsplats. Vi har också förmåner som tex hushållsnära tjänster till upphandlade och förmånliga priser, väl tilltaget friskvårdsbidrag och gemensam frukost varje dag.
Vi står för hög service, kvalitet och har ett klimat som är familjärt och grundat i sunda värderingar. Om du vill ha en arbetsplats präglad av en positiv kultur där vi, medarbetarna, är i fokus är Framtiden rätt ställe för dig.
Välkommen med din ansökan!
Omfattning: Heltid
Start: Oktober eller enligt överenskommelse
Ort: Jönköping
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996