OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en fena på administration samt att koordinera och skapa struktur i arbetet? Vi söker nu flera administratörer och koordinatorer till våra kunder i Karlskoga – är det din nästa utmaning?
Om uppdraget
Vi ser nu en ökad efterfrågan på administratörer och samordnare hos våra kunder och har därför olika uppdrag där arbetsuppgifterna kan variera.
Gemensamt är att du kommer ha en bred roll med många kontaktytor och arbeta i företagets affärssystem.
Arbetsuppgifter som kan förekomma:
- Fakturahantering
- Hantera besöksanmälningar
- Boka resor och måltider
- Orderläggning
- Kreditering
- Kundtjänst
- Posthantering
- Personaladministration
Vem söker vi?
Vi söker både dig som har tidigare erfarenhet av en administratörsroll och dig som är sugen på att ta dig ann en ny utmaning. Oavsett är du en positiv, prestigelös och driven person som är bra på att hålla ihop och strukturera arbetet för dig själv och andra. Du är social, tar egna initiativ och driver på ditt arbete självständigt. God system- och datavana är ett krav samt att du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska.
I den här rekryteringen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper!
Information och ansökan
Detta är en ansökan för konsultuppdrag där du är anställd hos AxÖ Consulting men arbetar på uppdrag hos vår kund. Start omgående, med varierande längd.
Urval sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt. För frågor om uppdraget, vänligen kontakta Angelica Mäenpää på angelica.maenpaa@axoconsulting.se alt. 076-636 61 75.
Konsultuppdrag via AxÖ Consulting
För att du skall trivas och må bra på ditt konsultuppdrag arbetar vi kontinuerligt med att ge dig så goda förutsättningar som möjligt. Vi har mer än 50 års samlad erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen, vi vet därför hur viktigt det är att ge dig rätt grund att stå på för att vi tillsammans skall kunna bedriva en professionell konsultverksamhet.
Som konsult är du anställd av AxÖ Consulting men arbetar på uppdrag hos någon av våra kunder. Hos oss får du chansen att utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du stärker ditt CV på några av regionens, och till och med Sveriges, mest ansedda och attraktiva bolag. Att arbeta som konsult via AxÖ Consulting är tryggt, roligt och utvecklande samt ett bra sätt att få fart på karriären. För att du skall trivas erbjuder vi dig en fast månadslön, trygga anställningsvillkor och vi arrangerar regelbundet sociala aktiviteter så att vi kan lära känna varandra lite bättre.
AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Varmt välkommen med din ansökan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Olle Öijen
079-337 33 17
Linda Axäng, rekryteringsansvarig
079-342 54 42