Vi söker Kontorsassistenter för framtida uppdrag

Vi söker Kontorsassistenter för framtida uppdrag

Arbetsbeskrivning

The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Är du driven, modig och tycker om att bidra med gott bemötande för att leverera världsklass service?

På The Place hjälper vi våra kunder dels i rekryteringsuppdrag och när de behöver en konsult för ett specifikt uppdrag eller under en period. Skulle du vara intresserad av att bli en del av vårt kompetensnätverk för roller som Avdelningsassistent, Kontorsassistent, Receptionist, VD-Assistent? Toppen, Då är första steget att du svarar på den här annonsen!

Notera att annonsen är en intresseanmälan till framtida kommande uppdrag och avser inte ett specifikt uppdrag eller roll.

Rollen och uppdraget

Assistentroller sökes för framtida, långsiktiga uppdrag med placering i centrala delar av Stockholm.
Arbetets omfattning är 40 timmar per vecka, med arbetstiderna 8-17.

Vi vill att man ska kunna arbeta helt på plats och trivas att närvara heltid i kontorsmiljö och vara utåt sett den representativa huvudkontakten till företaget. Som Koordinerande Assistent kommer du att stötta medarbetarna på avdelningen och VD med diverse administrativa arbetsuppgifter, vara i Frontdesk och vara huvudkontakten för många olika kunder både externt och internt. Vi söker kandidater till sen vår och höst, som kan arbeta minst 1 år framåt, gärna längre och det finns goda möjligheter för förlängning. 

Arbetsuppgifter

Stötta ledningsgruppen samt avdelningen med administrativa arbetsuppgifter
Hantera administrationen kopplat till onboarding och offboarding av nya medarbetare
Driva och administrera kund- och medarbetarevent
Administrera och boka resor
Skapa och lägga inköpsordrar för IT utrustning och fakturahantering
Dokumenthantering
Inköp och fakturering
Stötta, ge god kundservice och gott bemötande

Kvalifikationer

För den här tjänsten söker vi dig som har ett proaktivt förhållningssätt, som är självgående och uthållig samtidigt som du är öppen och kommunikativ. Du tar ansvar och kan hantera känslig information.

Vidare söker vi dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter:

Har gymnasieutbildning
Tidigare erfarenhet av ett serviceyrke, meriterande om du har arbetat i reception
Har jobbat med MS Office, Outlook och Teams
Flytande i svenska och engelska
Önskvärt att du har arbetat i SAP tidigare

Stämmer beskrivningen in på dig? Ta då chansen och svar på den här annonsen, urval sker löpande.

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Nyckelord: VD-assistent, Sekreterare, Avdelningsassistent, Management Assistant, Legal Entity, Team assistant, Kontorist, Receptionist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Place AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 februari 2023
  • Ansök senast: 9 mars 2023

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024