OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Mobilen i Borås är ett familjeägt företag som specialiserar sig på husbilar. Vi har en stor utställning i vår 1800 m² lokal där vi har över 50 objekt i varierande prisklasser och märken.
Från försäljare till servicetekniker är vi alla eldsjälar och proffs när det gäller husbilar. Våra medarbetare utbildas kontinuerligt för att alltid kunna följa och sköta om det senaste i husbilsvärlden. Läs mer på www.mobilen.se
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Kundmottagare har du personlig kontakt med kunder, såväl vid disk som via telefon och e-post och inte minst internt med våra medarbetare. Dina huvudsakliga uppgifter är bl a administration, bokningar, registrera bilar, kontakt med leverantörer.
Din profil
För att du ska trivas hos oss krävs det att du har ett stort engagemang för att hjälpa och serva människor. Vidare ser vi också att du är en strukturerad, handlingskraftig problemlösare och har ett tekniskt intresse. Tidigare erfarenhet av serviceinriktade arbeten och administration är meriterande. Vi ser att du har god datavana och med fördel har arbetat i någon form av bokningssystem tidigare. Du behärskar god svenska och engelska flytande i tal och skrift.
Tjänsten är heltid och startar som en inhyrning.
Rekryteringen genomförs i samarbete med Söder & Co.
Ansök och läs mer via vår hemsida: www.soderco.se. Sista ansökningsdag: 2020-03-06.
För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Ninni Svahn på tel. 0769-48 43 33.
Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende. Hos oss gör människor skillnad.