OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vårt kontor i Hyllie, The Point, söker vi en Kundservice Ansvarig som har goda egenskaper i att planera, strukturera, prioritera och kommunicera! Utöver att hantera inkommande kundärenden, både på telefon och chatt /email, så är du ansvarig för planering och bokning av event -och företagstestningar samt utgör en viktig del i att vara en ledande förebild för resterande medarbetare som arbetar inom kundtjänst i bolaget.
I rollen som Kundservice Ansvarig kommer du att ha många kontaktytor, internt men även externt, så vi ser att du är en god kommunikatör!
Arbetsuppgifter:
-Arbetsuppgifter i huvudsak;
-pro- och reaktiv kundservice
-Ta emot telefonsamtal och skriftliga inkomna förfrågningar.
-Handlägga och utreda ärenden
-Planering och bokning av event - och grupptestning
-Uppföljning och kommunikation med våra kunder
-Aktivt samarbeta inom avdelningen samt med våra andra avdelningar för att nå uppsatta mål
Kompetenser och erfarenhet
Förutom att du har ett stort intresse för kundservice ser vi att du är strukturerad samt bra på att samarbeta med andra avdelningar. Du har förmåga att förstå kundens behov och omvandla detta till ett engagerat, kreativt och lösningsorienterat bemötande. Det kräver att du är bra på att prioritera och planera arbetsuppgifter. Hos oss har du har möjlighet att ta egna initiativ och påverka ditt eget arbete.
Du är en utåtriktad person och gillar helt enkelt att leverera service och att lösa problem!
Vi ser även att du;
-har tidigare erfarenhet av någon form av kundtjänst
-är lösningsorienterad och kreativ
-är kommunikativ och en lagspelare
-talar och skriver flytande svenska och engelska
-har goda kunskaper och förståelse för datasystem samt Office-paketet
Erbjudande
Tjänsten är 100% och din arbetsplats är på vårt kontor i The Point med flexibiliteten att jobba på distans. Lön efter överenskommelse.
Ansökan
Vi lägger stor vikt på din personlighet så känner du igen dig i ovan beskrivning och vill ha ett utvecklande jobb?
Tveka inte att söka!
Har du frågor om tjänsten så går det bra att kontakta Malaika Nilsson - malaika.nilsson@pharmause.com
Urvalsprocess och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag som är 2022-06-15.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov”