Vi söker kundservicemedarbetare till ett framgångsrikt företag

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning

Kundservice är ofta första kontakt med kund, ett första intryck av företaget. Vill du göra det lilla extra för kunden genom att ge bästa möjliga service? Trivs du med att arbeta med telefonen som främsta arbetsredskap? Då kanske Du är den vi söker.

Dina arbetsuppgifter kommer främst vara att ta emot inkommande samtal, mailkontakt med kunder, administrera bokningar, hantera avtal samt parkeringstillstånd. Du ska på ett föredömligt sätt hjälpa kunderna med alla frågor de kan tänkas ha.

Du kommer att ingå i ett kundstödsteam bestående av 10 personer där kundstöd och affärsstöd samarbetar med varandra och utgör Kundservice, placerat i härliga lokaler i Globenområdet.

Arbetstider: Vardagar 07.45-16.30 eller 08.45-17.30. Du kommer att arbeta i skift.
Omfattning: Heltid.
Anställningsform: Du kommer att vara anställd av oss på Magna och arbeta som konsult hos Q-Park.


Kundföretaget

Q-Park är ett oberoende internationellt parkeringsföretag med starka marknadspositioner i ett flertal europeiska länder. Q-Park erbjuder parkeringslösningar av hög kvalitet, i attraktiva lägen. Med 800 000 parkeringsplatser är Q-Park ett av Europas största parkeringsföretag. Q-Park satsar på kvalitet i alla led och har en tydlig profil, ett solitt resultat, vänlig personal samt en stark finansiell bas.

Din profil

För att passa in i denna roll ser vi att du är en van datoranvändare samt har en god tangentbordsvana så att du kan skriva och prata i telefon samtidigt. Du har erfarenhet av kundservice sedan tidigare, är van att arbeta med flera system samtidigt och är därför noggrann och strukturerad.

Som person är du social, engagerad och nyfiken. Du gillar att arbeta i team likväl självständigt. Vidare behärskar du svenska och engelska i såväl tal som skrift. Vidare har du en bra telefonröst och ett förtroendegivande sätt att tala med kunder.

För kunds räkning begär vi ett utdrag från Polisens belastningsregister.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Sandra Erdös på tel. 08-501 685 18 alternativt sandra.erdos@magna.se

Vårt företag

Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Henriksen

Louisa Björklund

Frida Bergman

Marcus Nilsson

Marcus Nilsson
076-6778778
Christian Vikander
070 512 49 15
Christian Vikander
08 - 121 502 04
Jessica Tollstoy

Johanna Lindholm

Ann-Sofie Widlund Stendalen
08-501 685 11

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MAGNA AB
  • 2 platser
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 21 oktober 2016

Besöksadress

Industrigatan 4A, Stockholm
None

Postadress

Industrigatan 4A
Stockholm, 11246

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024