Vi söker Kundservicemedarbetare till uppdrag i Stockholm!

Vi söker Kundservicemedarbetare till uppdrag i Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se

Dina arbetsuppgifter
Brinner du för kundkontakt, service och att hitta kunders behov i en snabbrörlig miljö tillsammans med trevliga kollegor? Då kan det här vara något för dig!

Vi söker nu en kundservicemedarbetare till vår kund i Solna. Uppdraget är på heltid under 6 månader, arbetstiderna är måndag-torsdag 07.15-16.15 samt fredagar 70.15.-14.00. Du kommer ha ett nära samarbete med kollegorna som är ett mindre team på tre medarbetare samt kundservicechefen.

Som Kundservicemedarbetare hos våran kund kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå ut av att svara på inkommande telefonsamtal, registrera felanmälningar och hantera andra ärenden på telefon, hantera inkommande mejl samt vissa receptionsuppgifter kan förekomma.


Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta i en Kundservice. Du trivs att arbeta i en miljö där det är viktigt att snabbt kunna ta till sig information, söka information och följa instruktioner och rutiner. Vi ser även att du är van och tycker om att arbeta med samtal i telefon och mejl, har mycket goda kunskaper i systemet Vitec och Microsoft Office 365 samt behärskar det svenska språket i tal och skrift.

Som person är du självgående och ansvarsfull och gärna tar egna initiativ. Du är strukturerad och målmedveten, vilket innebär att du organiserar och planerar ditt arbete väl och med god framförhållning.
Du är stabil och trygg i ditt sätt att bemöta kunder och kan bibehålla ett gott humör trots eventuella besvärliga situationer. Du kan hantera stress och hålla dig lugn. Du är lösningsorienterad och kan snabbt hitta lösningar på uppkomna problem. Du har en god problemlösningsförmåga och kan ta initiativ att åtgärda ett problem. Vi ser även att du är positiv och ödmjuk och har en god samarbetsförmåga.

Ansökan
Är detta en tjänst för dig? Då tar vi gärna emot din ansökan!

Skicka in din ansökan på www.clockworkpeople.se så snart som möjligt. Vid frågor kontakta Tobias Grönvall på tobias.gronvall@clwork.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clockwork Stockholm AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 mars 2022
  • Ansök senast: 31 mars 2022

Liknande jobb


26 november 2024