Vi söker kundsupportmedarbetare till Volkswagen i Södertälje

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Vi söker vår nästa medarbetare till vår kundservice Retail Operations på Volkswagen Financial Services. Vill du utvecklas inom ett av marknadens ledande fordonsfinansbolag så se hit!

I vår kundsupport på Volkswagen Financial Services är du den initiala kontakten via telefon och mail gentemot kund när det gäller handläggning och support gällande deras bilfinansiering. Telefonen är ditt dagliga verktyg mot kund och du hanterar även det dagliga administrativa flödet. Du kommer att upprätta, aktivera och avsluta finansieringsavtal, du hanterar utbetalningar rörande finansieringsavtal och fakturor.

Denna tjänst är en rekrytering vilket innebär att du blir direkt anställd av VWF:s. Du kommer bli en del av en internationell koncern och för rätt person finns det stora utvecklingsmöjligheter.

Om företaget
Volkswagen Financial Services är ett företag som erbjuder finansiering och tilläggstjänster för bilar. Bolaget har en mycket start position på den svenska marknaden med över 500 000 finans-, service- och försäkringskontrakt i vår portfölj till ett värde av mer än 26 miljarder kronor. Idag består företaget av 160 anställda och växer för varje år, inte minst tack vare våra starka varumärken inom bilsektorn, Volkswagen, Volkswagen Transportbilar, Audi, Porsche, Skoda samt Seat.

Företaget ingår i en global koncern, Volkswagen Financial Services AG, en av Europas ledande fordonfinansiärer med mer än 12 000 anställde över hela världen.

Din profil
Du har gymnasieutbildning och flerårig erfarenhet av kundservice, har du arbetat inom bilfinansieringsbranschen så är det meriterande. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.

Som person vill vi att du är noggrann, kommunikativ och flexibel. Du förstår vikten av hög kundnöjdhet och strävar alltid efter att skapa och bibehålla en relation till kunden. Vi vill att du är administrativt lagd och har en förmåga att skapa ordning och struktur. Vidare ser vi gärna att du har en förmåga att se och hålla ihop en helhet och att du alltid eftersträvar en hög tillgänglighet gentemot kunderna. Du uppskattar att arbeta både självständigt och i grupp.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Sökord: kundservice, kundsupport, administratör, kundtjänstmedarbetare, handläggare

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 1 augusti 2017

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024