OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sprio söker sociala och snabbtänkta agenter till Telias kundtjänst. Här får du en bred roll med stora utvecklingsmöjligheter inom service, merförsäljning och support tillsammans med ett glatt team i Stockholm, Solna.
I rollen som kundtjänstmedarbetare får du hjälpa och vägleda Telias kunder kring enklare teknisk support, fakturafrågor, avtal och beställningar av det stora produktutbudet som innefattar bl.a. mobiltelefoner och abonnemang. Det förekommer även merförsäljning i samtalen, vilket passar dig perfekt som är målinriktad och vill ge kunderna det lilla extra.
Du börjar din anställning med en fullt betald utbildning där du får medlyssna på samtal och lära dig Telias olika system, därav ser vi gärna att du är motiverad att lära dig nya saker.
Vi söker dig som:
- Vill ta ditt första steg i karriären
- Vill utvecklas inom service
- Är social och har bra samarbetsförmåga
- Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska
- Har en fullständig gymnasieexamen
Vi erbjuder:
- En ung och modern arbetsmiljö med tillgång till gym
- Tillgång till pingis och playstation på rasten
- En varierande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter
- En fullt betald utbildning i början av din anställning
- Lön och förmåner enligt kollektivavtal
- Möjlighet till bonus utefter prestation
Arbetstider:
Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider:
- Måndag-fredag 08-22
- Lördagar 10-19
Låter detta som en tjänst för dig? Vi videointervjuar löpande, välkommen med din ansökan redan idag!
Kundsupport, kundtjänst, Stockholm, kundservice, kundservicemedarbetare, support, teknisk support, service, serviceyrke, kundhantering, kundbemötande, lediga tjänster, kundtjänstmedarbetare