OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är god kundservice ditt kall? Du kommer att jobba i ett team, som bla kommer att arbeta med en av Skandinaviens största hotellkedjor. Du kommer att ta emot inkommande samtal från kunder som vill göra bokningar eller har frågor kring olika hotell. En del av arbetsuppgifterna går ut på att arbeta med merförsäljning. Vi erbjuder Dig ett utmanande arbete där Du, via telefon, får vara med att ge våra uppdragsgivares kunder den bästa tänkbara servicen. Du kommer att arbeta med välkända produkter och tjänster på ett professionellt sätt tillsammans med andra positiva och utåtriktade medarbetare. För att Du ska kunna göra ett riktigt bra jobb får Du intern utbildning i både produktkunskap, kundservice och samtalsteknik Vi söker dig: * tidigare erfarenhet inom telefoni och service * som är bra på att kommunicera och skapa kontakt med alla slags människor och du sätter en ära i att ge den bästa servicen. * som har goda engelskakunskaper i tal och skrift, då många av samtalen sker på engelska. * Meriterande är erfarenhet av försäljning samt finska- alt norskakunskaper. Arbetstiderna är på ett rullande schema måndag-söndag kl 08-22 . Utbildningsstart kommer att vara måndag i vecka 36 dvs den 1 september, så därför tillsätts tjänsterna löpande. Utbildningen kommer att ske på kvällstid.
Kontaktpersoner på detta företaget
Carola Idiz