OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundtjänstmedarbetare
Releasy Customer Management AB tillhandahåller tjänster inom Contact Center, både ingående kundtjänst och utgående kundkontakter. Releasy har idag verksamhet i Linköping, Borås och Borlänge, samt kontor i Stockholm och är ett av de ledande företagen i branschen. Våra kunder är stora bolag med fokus på att skapa värde i kunddialogen inom en rad branscher, bland annat media, telecom, energi, bank, resor mfl.
Arbetsuppgifter:
Releasy är nu i en stark tillväxtperiod och vi söker kundtjänstmedarbetare till vårt Callcenter i Borlänge. Arbetsuppgifterna är att hantera frågor som kommer till kundtjänsten från våra uppdragsgivares kunder. Du arbetar med kundärenden via exempelvis telefon, mail, sociala medier och chat.
Personliga egenskaper:
Du har stort intresse för kundkontakt och service. Vi tror också att du är effektiv, noggrann och resultatorienterad. Flexibilitet är viktigt för oss då vi arbetar i en miljö där det händer mycket.
Kvalifikationer:
Du har minst gymnasiekompetens och gärna erfarenhet från kundservice/kundtjänst. Du har goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift.
Vi erbjuder:
Anställningsformen är en tidsbegränsad behovsanställning alternativt en timanställning med möjlighet till tillsvidareanställning. För anställningen utgår timlön enligt gällande kollektivavtal mellan Unionen och Releasy Customer Management AB, samt aktuella lokala bestämmelser.
Intervjuer och tillsättning sker löpande. Du ansöker om tjänsten genom att registrera dig på vår karriärsida jobb.releasy.se
Vi behandlar inga ansökningar via mail.
Kontaktpersoner för rekryteringen är Christina Boge, christina.boge@releasy.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Björk
jessica.luppert-tell@releasy.se
Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se
simon.larsson@releasy.se
Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson
Sebastian Andersson
Josefin Danielsson
0771-350 900