OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Vi är Boråstapeter – marknadsledande tapetleverantör i Sverige.
I över 100 år har vi på Boråstapeter levererat kvalitativa, moderna och vackra tapeter till företag och privatkunder som önskar försköna sina hem och lokaler. Det hela började med en tapetfabrik i designstaden Borås och idag tillhör vi den världsomfattande koncernen Embellence Group. Som en del av Boråstapeter har du en spännande och händelserik karriär framför dig!
Läs mer på www.borastapeter.com
Vi behöver nu en kundtjänstmedarbetare till avdelningen Kundrelationer. Det är ett föräldravikariat på heltid med start under oktober 2023 fram till 2024-05-31.
Dina arbetsuppgifter
Till teamet på Kundrelationer söker vi dig som vill ge förstklassig service till våra kunder och som brinner för kundbemötande och service. Våra kunder finns överallt i världen med störst fokus på Norden. Våra kunder är främst återförsäljare som ringer eller mejlar in till oss.
Dina arbetsuppgifter kommer mest att bestå av:
• Inkommande telefonsamtal och mejl från återförsäljare samt privatpersoner
• Orderläggning samt retur- och reklamationshantering
• Fakturering och andra administrativa uppgifter
Din profil
Du behöver inte ha världens längsta CV men några saker tycker vi är viktiga. Vi söker dig som har gymnasiekompetens som lägsta utbildningsnivå och ser gärna att du har erfarenhet av minst ett års arbete på en kundtjänst. Meriterande är om du har kunskaper i Officepaketet och har lätt för att ta till dig nya arbetssätt.
Linda Stenholm - Head of Customer Service- ”I vårt team är vi idag 6 personer som arbetar med kundrelationer. Det vi söker i vår nya kollega är att du brinner för kundmötet och vill ge fantastisk service till våra kunder. Du är såklart också flexibel, snabblärd och en doer. Vi gillar givetvis om du har tidigare erfarenhet från kundservice, men vi lägger störst vikt vid din personlighet och att du passar in i teamet här på Boråstapeter. Om du har ett intresse av färg och form och uppskattar våra produkter, ja då gillar vi dig ännu mer.”
Tjänsten är på heltid och är ett konsultuppdrag via Söder & Co med önskad start under oktober och pågår fram till 2024-05-31.
Om du känner att du är rätt person för tjänsten, tveka inte på att söka!
Ansöker gör du via hemsida: www.soderco.se
Sista ansökningsdag: 2023-10-02. Urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdagen.
Varmt välkommen med din ansökan!
Med anledning av dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
För frågor om tjänsten kontakta gärna rekryteringskonsult Ninni Svahn på tel. 0769-48 43 33.
Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.
Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.
Söder & Co ska bidra till ett inkluderande samhälle där människor utmanas, har framtidstro och känner sig delaktiga. Utifrån kompetensprövning ger vi alla människor möjligheter på arbetsmarknaden och i samhället i stort, oavsett etnicitet, religiös övertygelse eller sexuell läggning. Hos oss gör människor skillnad!