Vi söker kundtjänstmedarbetare till Klarna över sommaren

Vi söker kundtjänstmedarbetare till Klarna över sommaren

Arbetsbeskrivning

Är du en positiv och glad person som lockas av att få erbjuda kunder en service i världsklass? Har du även ett intresse för ekonomi eller en vilja att lära dig mer? Då är du rätt person till vårt team!
Arbetsuppgifter
I din roll som kundtjänstmedarbetare på Klarna kommer du hjälpa kunder med olika betalningslösningar. Din uppgift blir att leverera kundservice av högsta klass och din dag kommer fyllas av frågor kring exempelvis fakturor och betalningspåminnelser. Arbetet sker främst via inkommande samtal per telefon, men även mail och chatt kan förekomma.
Öppettiderna för kundtjänsten är måndag-söndag 8.00-22.00, arbetspassen kommer därmed att innebära dagtid, kvällar och helger. Tjänsten börjar med en betald utbildning där du får lära dig både den tekniska sidan av arbetet samt hur du gör för att erbjuda den bästa kundservicen.
Om dig
På SYKES anser vi att din personlighet är viktigare än dina meriter och ställer därför inte krav på tidigare yrkeserfarenhet. Men för att passa här tror vi att du är positiv och hjälpsam, har en god kommunikativ förmåga och kan ta snabba beslut. Du är också effektiv, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och anpassar dig lätt till nya situationer.
Krav
Besitter goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Grundläggande datorkunskaper
Avslutad gymnasieutbildning
Rent belastningsregister

Meriterande
Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke
Intresse för ekonomi

Om oss
SYKES är en internationellt ledande leverantör av kundservicelösningar såsom teknisk support, kundservice, marknadsföring och försäljning. Med 60 000 anställda fördelade över 70 kontaktcenters runt om i världen hjälper vi 2 000 företag att maximera kundupplevelsen och att bidra till lojala kunder. Vår företagskultur genomsyras av vårt syfte: We help people, one caring interaction at a time.
Om tjänsten
Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Tjänstgöringsort: Jönköping
Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal, möjlighet till bonus och friskvårdsbidrag

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SYKES Jönköping
  • 15 platser
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 6 april 2021
  • Ansök senast: 6 maj 2021

Postadress

Östra Storgatan 26
Jönköping, 55321

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024