OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en administratör!
Företaget förvaltar och underhåller BRF/hyresrätter, och dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå i att bistå hyresgäster!
För att lyckas i rollen bör du ha flera års erfarenhet av administrativt arbete.
Du talar och skriver obehindrat svenska samt har goda kunskaper i engelska språket.
Datavana är ett krav samt arbete i Officepaketet.
Ditt huvudansvar är att bemöta kunder som ringer och mejlar in till vår kundtjänst. Du kommer att handlägga ärenden och frågor runt felanmälning i bostäder och fastigheter i vårt digitala felanmälningssystem som du koordinerar med reparatörer, fastighetsskötare & hantverkare. Dina arbetsuppgifter kommer också att bestå av:
Posthantering / attestering
Uppdatering utav hemsida
Avtalsadministration /arkivering
Hantering av företagets offerter
Körjournaler
Assistera vd samt nära arbete med vår ekonomiansvarig
Registrering av inbetalningar av hyror
Fakturering
Inköp kontorsmaterial
Förbereda arbetsplats åt nyanställda
Se till att kontoret alltid är rent och snyggt
Det är meriterande med kunskap inom fastighetstekniska frågor och bygg.
Vi ser gärna att du arbetat med Lime Field (fastighetsskötarsystem) som är vårt huvudsakliga arbetsverktyg. Samt Dina fastigheter!
Som person är du van att ta ansvar för ditt arbete och har lätt för att lära.
Du ska gilla att vara ”spindeln i nätet”
Du ska kunna arbeta både i grupp men även självständigt.
Har en trevlig och positiv framtoning i din röst och i ditt sätt att vara.
Vi värdesätter prestigelöshet, flexibilitet och bra arbetsmoral.
Tjänsten ska tillsättas i augusti
Varmt välkommen med din ansökan tillsammans med Personligtbrev, CV samt referenser.