Vi söker kundvärd till Älmhult för extrajobb

Vi söker kundvärd till Älmhult för extrajobb

Arbetsbeskrivning

Vi söker en flexibel person som kan tänka sig att arbeta extra varannan helg samt vid behov under sommaren och eventuellt höst!

Är du genuint intresserad av kundkontakter, service och vill få möjlighet att arbeta på ett internationellt företag? Sök redan idag!

Om kunden:

Välkommen till ett företag som bryr sig!

Det handlar om att skapa en bättre vardag för människor världen över. I detta multinationella företag där värderingar speglar verksamheten ligger största vikt vid att trivas och skapa trivsel för andra. Kulturen bygger på gemenskap, entusiasm och glädje. Tillsammans jobbar alla hårt, men har kul under tiden. Företaget satsar alltid på människor med positiv attityd som delar företagets värderingar.

Om tjänsten:

I din roll som värd kommer du tillsammans med dina kollegor se till så att alla besökare känner sig välkomna. Du kommer även att dela med dig av information som är för intresse för besökarna, förutom detta kommer du även att hjälpa kunderna i butiken som finns på plats. Tjänsten är på plats hos kund i Älmhult. 

Kvalifikationer:

- Är en lagspelare som har lätt att samarbeta med hela teamet.
- Mycket god serviceförmåga,
- Är positiv, organiserad och har lätt för att ta kontakt med besökarna.
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Ett plus i kanten om du kan fler språk, speciellt tyska.
- Har erfarenhet av arbete inom servicebranschen.
- Är ambitiös och tar lätt egna initiativ, är nyfiken och öppen för nya möjligheter och lösningsorienterad.
- Du måste vara minst 18 år.

Om tjänsten:

Tjänsten är en timanställning där tanken är varannan helg samt vid behov med start omgående. För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du har en annan huvudsaklig sysselsättning, till exempel studier, eget företag eller annat deltidsarbete. Du ska kunna uppvisa ett giltigt studieintyg eller intyg om annan huvudsaklig sysselsättning. Ange i din ansökan vad din andra sysselsättning är. 

Vilka är vi?

Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringslösningar som interimslösningar. 

I denna rekrytering innefattar videointervju som en viktig del i processen om du gå vidare efter din ansökan. Vi rekommenderar dig att utföra din videointervju omgående för att öka dina chanser.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Åsa Lindhoff via asa.lindhoff@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 juli 2023
  • Ansök senast: 2 augusti 2023

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Förvaltningsassistent

Förvaltningsassistent

18 november 2024

15 november 2024

13 november 2024