Vi söker leveransplanerare till Lantmännen!

Vi söker leveransplanerare till Lantmännen!

Arbetsbeskrivning

Är du en strukturerad lagspelare som brinner för att ge utmärkt service och söker efter arbete i en koordinerande roll? Har du tidigare arbetat med kundbemötande, ärendehantering eller leveransplanering? Då har vi den perfekta tjänsten för dig!

Som Leveransplanerare på Lantmännens leveransplanering kommer du tillsammans med engagerade kollegor att ansvara för planering och koordinering av leveranser, problemhantering samt övriga allmänna frågor kring de svenska lantbrukarnas spannmålsleveranser, avtal och order. Du kommer att ta emot och hanterar ärenden via telefon och mail och det är av stor vikt att du är lösningsorienterad. Rollen innebär även ett nära samarbete med interna avdelningar såsom planering, inköp, försäljning och produktion. Du kommer således att agera som intern support samt support gentemot kunderna som består av lantbrukare, åkerier och säljare.

Du kommer i rollen vara spindeln i nätet för de kontaktytor som teamet innehar genom att hantera inkommande telefonsamtal och mail. Support och problemlösning i leveranskedjan kommer bli en del av det dagliga arbetet du kommer arbeta mycket i ärendehanterings- och affärssystem.

Denna tjänst är förlagd på heltid under kontorstider och du kommer vara anställd av StudentConsulting men arbeta på plats från Lantmännens kontor som är beläget i centrala Malmö. Behovet är från och med september till och med februari nästa år, men det finns chans till förlängning.

Din profil
• Du som har erfarenhet av servicerelaterade roller
• Du som har god dator- och systemvana samt är van vid att använda telefon som arbetsverktyg
• Flytande i svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska

Vi söker dig som brinner för att ge god service till såväl kunder som kollegor. För att lyckas i rollen ser vi att du är prestigelös, ansvarstagande och kommunikativ. För dig är det naturligt att vara en lagspelare samtidigt som du är duktigt på att arbeta självständigt och ta initiativ till nya arbetsuppgifter. Vi ser även att du är lösningsorienterad med ett starkt sinne för kvalité och den totala kundupplevelsen.

Meriterande erfarenheter för rollen är:
• Erfarenhet av ERP-system, specifikt Movex/Infor M3
• Erfarenhet av kundtjänst, leveransplanering eller andra koordinerande roller
• Erfarenhet inom logistik, orderhantering eller likannde
• Utbildning inom relevant område

Vill du hitta din framtida arbetsplats och tycker att beskrivningen ovan stämmer in på dig? Skicka in din ansökan redan idag, urval och intervjuer sker löpande!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Isabelle Karlsson
+46101224623
Emilia Johansson
+46101224597
Fredrik Åberg
+46101224864
Eleonor Åkerlund
+46101224638
Kristoffer Göthberg
+46101224670
Elin Wiberg Lif
+46101224569
Ida Holmer
+46101224433
Joel Rydström
+46101224243
Joanna Melander
+46101224629
Pontus Geijer
+46101224584

Sammanfattning

  • Arbetsplats: StudentConsulting
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 augusti 2024
  • Ansök senast: 23 augusti 2024

Besöksadress

Murarevägen 30
None

Postadress

Murarevägen 30
FALKENBERG, 31136

Liknande jobb


27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024