Vi söker Logistics Coordinator

Vi söker Logistics Coordinator

Arbetsbeskrivning

Är du en företagsam, lättlärd person som vill ha ett jobb under en period där du kan lära dig mycket på kort tid och utvecklas till att bli ännu mer attraktiv på arbetsmarknaden? Vill du få foten in på ett stort etablerat företag där du får möjlighet att ha mycket kundkontakt i en varierande roll?
Då ska du söka den här tjänsten!

OM FÖRETAGET

”Vi erbjuder ett brett, innovativt och kraftfullt utbud av maskiner och verktyg för byggnads- och stenindustrin. Du kan vara säker på att få produkter, service och support som passar dig genom våra säljare”

Mer information om vår kund fås vid intervjutillfälle.

DINA ARBETSUPPGIFTER
I den här rollen kommer du att arbeta med kundärenden, orderhantering, viss fakturering, administration kring transporter m.m Du kommer ha många kontaktytor och stundtals ha många bollar i luften. Rollen innebär varierande uppgifter och högt tempo.

DIN PROFIL
Vi ser att du är en person som är i behov av ett jobb under en period som löper över sommaren, du kommer också ha möjlighet till fortsatt extrajobb om du exempelvis vill kombinera med studier. Du behöver vara lättlärd, tycka det är roligt med kundkontakt och vara flexibel i ditt arbetssätt.
En positiv fläkt som bidrar med sitt driv och engagemang.


Skallkrav
•Erfarenhet av tidigare jobb inom service med kundkontakt
•Svenska och Engelska flytande i tal och skrift
•Goda kunskaper i Microsoft Office

Meriterande
•Pågående/avklarad utbildning till ingenjör eller inom logistik


OM OSS

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.


VILLKOR
Startdatum: Omgående enl. överenskommelse
Placeringsort: Göteborg
Omfattning: Heltid, 100 % t.o.m Augusti 2022

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 februari 2022
  • Ansök senast: 25 februari 2022

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


9 oktober 2024

Serviceingenjör med kundfokus!

Serviceingenjör med kundfokus!

28 augusti 2024