OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Edge of Talent är ett företag som fokuserar på organisationen dess kompetens och processer. Vi hjälper företag att hitta rätt person både kortsiktigt, långsiktigt och strategiskt.
Vi tillämpar vårt kunnande inom rekryteringsprocesser och search på marknaden även för konsultleveranser , vi identifierar och matchar rätt kompetens kvalitativt mot uppdrag hos våra kunder där du arbetar inhouse hos Edge eller på plats hos kund.
Vår kund är ett välskött och trevligt företag med kontor i Arninge och uppdraget är 6 månader antingen på 50 - 100% beroende på din tillgänglighet.
Arbetsuppgifter
- Som löneadministratör kommer du att administrera ca 50 stycken av dom anställdas löner
- Administrera och ansvara för löneutbetalningar
- Ha kontakt för hantering av utländska löneutbetalningar
- Hantera förmånsbeskattning och tjänstebilar
- Göra avstämningar av skatter och sociala avgifter
- Administrera pensioner och andra personalförsäkringar
- Ta fram avtal och löneunderlag
- Ansvara för semesterberäkningar och kontroll av semesterskuld
- Att administrera HRM-system
- Hantera HR-ärenden och driva HR-projekt
Din Profil
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och motivation samt att du är service- inriktad och intresserad av konsultuppdrag. Som person är du noggrann och kommunikativ.
Vi vill gärna att du arbetat med löner tidigare under 1- 2 år ( gärna i Visma) och att du utöver detta har goda kunskaper i Office-paketet. Du behärskar både svenska och Engelska i tal och skrift yrkesmässigt.
Värt att veta
I tjänsten ges du möjlighet att arbeta bredare och hjälpa till inom HR utifrån din kompetens och intresse. Eftersom detta är en konsulttjänst kommer du bli anställd av Edge of Talent och därefter uthyrd till kundföretaget.
Vi ser fram emot din ansökan!