Vi söker medarbetare till Telias kundtjänst

Vi söker medarbetare till Telias kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Sprio söker sociala och snabbtänkta medarbetare till Telias kundtjänst. Här får du en bred roll med stora utvecklingsmöjligheter inom rådgivning, merförsäljning och teknisk support tillsammans med ett glatt team i Stockholm, Solna.

I rollen som kundtjänstmedarbetare får du hjälpa och vägleda Telias kunder kring enklare teknisk support, fakturafrågor, avtal och beställningar av det stora produktutbudet som innefattar bl.a. mobiltelefoner och abonnemang. Det förekommer även merförsäljning (befintliga kunder) i rollen hos Telia, vilket passar dig perfekt som är målinriktad och en kreativ problemlösare.

Vi söker dig som:

- Är social och har bra samarbetsförmåga
- Gillar att jobba mot uppsatta mål
- Är en snabbtänkt problemlösare
- Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska
- Har en fullständig gymnasieexamen


Vi erbjuder:

- En arbetsplats med roliga kollegor och härlig gemenskap
- En varierande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter
- En ung och modern arbetsmiljö med bland annat eget gym
- En fullt betald utbildning i början av din anställning
- Lön och förmåner enligt kollektivavtal
- Möjlighet till bonus utefter prestation


Arbetstider:

Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider:

- Måndag-fredag 08-22
- Lördagar 10-19


Låter detta som en tjänst för dig? Vi videointervjuar löpande, välkommen med din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sprio
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 mars 2022
  • Ansök senast: 3 september 2022

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024