OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AB Gislavedshus uppdrag är att främja bostadsförsörjningen i kommunen. Vår vision är att vi tillsammans ska erbjuda ett tryggt och attraktivt boende och genom engagerad personal ge hyresgästerna hög service och trygghet i sitt boende. Vi tror att mötet mellan människor med olika bakgrund och erfarenheter ger upphov till kreativa tankar och idéer samt att samspelet utvecklar vår verksamhet och våra medarbetare. Vi som bolag erbjuder en variation av bostadslägenheter och våra hyresgäster ges möjlighet till boendeinflytande.
Vi förvaltar ungefär 2300 lägenheter samt lokaler och garage. Vi finns i Anderstorp, Hestra, Gislaved, Reftele, Tallberga, Smålandsstenar, Broaryd, Burseryd och Skeppshult. Ca 4 400 av Gislaveds kommuns invånare bor hos oss, 25% av dem är under 20år och 51% av våra lägenheter ligger utanför Gislaveds tätort.
Vill du vara med och forma framtidens kundtjänst?
Gislavedshus jobbar efter ledorden – Vara Varumärket- Proaktivitet- Ta bollen. Vi strävar efter att ge god service till våra hyresgäster dygnet runt och i det arbetet kommer du att spela en viktig roll.
Du kommer att vara en del av Gislavedshus kundtjänstavdelning i vår kundtjänst och på uthyrningen.
Som medarbetare i vår kundtjänst är du Gislavedshus ansikte utåt och den första kontakten våra hyresgäster och övriga intressenter får av oss. Du kommer hjälpa våra hyresgäster via telefon och besök genom att bl.a registrera felanmälningar, hantera den dagliga posten, scanna in fakturor och vara behjälplig med vår hemsida och sociala medier.
Som uthyrare hjälper du våra hyresgäster att hitta sitt hemma. Det innebär att du är delaktig i hela processen från uppsägning till publicering, kontraktskrivande och nyckelutlämning till ny hyresgäst.
Vem är du?
Vi söker dig som är serviceinriktad och tycker om att ha daglig kontakt med människor.
Det är viktigt att du tycker om lagarbete och har ett positivt förhållningssätt till arbetet, våra hyresgäster och dina arbetskamrater. Det är även viktigt att du är kvalitets- och kostnadsmedveten och har förmågan att lägga upp ditt arbete på ett effektivt sätt.
Vi tror att du har gymnasieutbildning och erfarenhet av arbete med service och kundtjänst sedan tidigare.
Då datorn är ett naturligt inslag i arbetet för alla anställda på Gislavedshus ser vi att du har datakunskap och kan hantera datorn i jobbet. Du kommer också att ges möjlighet att utveckla dina kunskaper genom interna utbildningar.
Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift, övriga språkkunskaper är meriterande.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på Gislavedshus huvudkontor i Gislaved.